nod rond 7 dec wie nog meer???

A

Anoniem

Guest
hoi dames

de spanning begint hier weer te stijgen! mijn vorige ronde (eerste) had ik een cyclus van 33 dagen. nu in mijn tweede ronde zou dat betekenen dat ik 7 dec me NOD heb! arggg tis zo spannend. Vandaag veel last van me buik en ook niet echt lekker dus ik dacht $#^%#%#$#6 helaas me cyclus eindigd nu op dag 30 maar nee toch geen bloed verlies dus ik heb nog hoop! Wie heeft er nog meer ze nod rond 7 dec??

liefs linda

hoi hoi linda........

ik heb ook mijn nod op 7 dec (als het goed is ) ik had vandaag op mijn werk ook kramp ...ik dacht f#ck ik ben ongi (zo voelde het) maar ik had geen bloed verlies dus er is toch nog een beetje hoop..........wij zitten pas in   de eeerst ronde ....maar vinden het echt super spannend .......we duimen voor jullie

groetjes tamara

Hoi.

Ik heb als ik weer een cyclus van 36 dagen heb ook 7 december mijn nod.
Ik zit in de 3e ronde. volgens de ovu test had ik donderdag/vrijdag 23/24 nov. mijn ovu.
Dus daarom denk ik dat ik ook weer een cyclus van 36 dagen heb.
Ik heb sinds vandaag ook het gevoel dat ik ongi ga worden.
Ik hoop het niet maar denk het wel.
Spannend wachten tot donderdag of de RD komen.

Liefs An

Hallo Dames,
hier nog een wachtende voor NOD 7 dec. Het is mijn 4e ronde voor hopelijk mijn tweede kindje. Ik heb nog geen aanwijzingen dat de ongesteldheid gaat komen, maar denk wel telkens dat ik zwanger ben:dat gevoel had ik echter de afgelopen rondes ook maar zonder resultaat. Dus ookal weet ik hoe het zou moeten voelen het lichaam blijft een mooi geheim,
wordt vervolgd, ik duim voor jullie
Groet Rosa

Hoi, hoi,

Ook ik heb als het goed is 7 dec mijn NOD, voel de duivels nog niet aankomen.....
Spannend hoor!!!!

Is pas ronde 1 en verwacht nog niets, maar nu die datum in zicht komt, ook nog even afwachten of mn cyclus weer 28 dagen is, eerste keer na pil wel. Hoop het wel, anders word ik toch wel zenuwachtig denk ik!!!

Dames, veel succes de komende dagen!!!!

Groetjes

Hallo, ben nieuw hier. Lees wel al een tijdje mee maar had nog geen account. Nu toch maar gedaan.
Heb ook 7 dec. mijn NOD. Ben eind juli gestopt met de pil... Spannend die laatste paar dagen wachten. Voel de RD nog niet komen. Voel me wel anders dan de afgelopen maanden.... gevoelige borsten, moe....
We zien het wel en hopen het beste.

Hoi!
Ik heb 8 dec mijn NOD, zit dus ook lekker in spanning.
Duim voor jullie en laten we elkaar op de hoogte houden!!

Groetjes,

MamaJudy.

Hey,
Echt wel spannend. Kan me haast niet inhouden om te testen. Heb nog een test liggen van vorige maand. Maar ja... kan volgens mij beter testen als ik mijn NOD gehad heb... als ik dan tenminste geen bezoek heb van de RD. Heb do. alleen een nachtdienst dus dan wordt het 's middags...
Morgen de hele dag vrij. Hoop dat ik het vol kan houden niet te testen..

Groetjes!!

Terug
Bovenaan