nod rond 7 dec wie nog meer???

quote: missC reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-12-2006 10:29:18'));

hoi pasvm,

Ik ook rond 5 december nod, ook test gedaan, negatief en nogsteeds niet ongesteld....
pffff wat moeten we ermee???
Ik wil rustig afwachten tot het weekeinde, maar aan de andere kant wil ik eigenlijk ook gewoon duidelijkheid....
misschien test kopen en morgenochtend testen???
wat ga jij doen??
voor ons 2e kindje eerste ronde.
groetjes missC

Hoi miss c
Ik had toch even de dokter gebeld. Die zei: je bent waarschijnlijk wel zwanger, maar is het hormoon nog niet helemaal in je lichaam. Moet nog even geduld hebben. Ze zeiden dat je het beste zo'n 10 dagen na 5 dec kan testen en als hij weer negatief is en geen rode duivels zijn dan moet ik weer bellen. We houden het spannend nog even wachten. Gelukkig kunnen we elkaar er de komende dagen doorheen helpen..
Voor 1e kindje ronde 6.
Liefs pas

hoi dames,

daar was ik weer!! Spika van harte meid geniet van je zwangerschap ik hoop net als zovelen dat we jou snel achterna mogen gaan. mijn ongi is weer over gelukkig. t=het was wel anders dan anders. Ik dacht 7 dec me nod te hebben gister dus omdat ik 2 keer een cyclus heb gehad van 33 dagen. maar nee dit keer was hij dus 30 dagen argggggg. ik ben dus 4 dec savonds ongi geworden een ienie minie beetje bloed verlies ik hoopte stiekum nog dat het een innesteling zou zijn! dinsdag had ik normaal bloed verlies en woensdag best wel weer veel en donderdag was het over. ik heb helemaal geen ongi gevoel gehad geen klachten of hormonen dus das wel vreemd maar ja ook wel weer fijn voor mezelf ongi zijn zonder klachten. natuurlijk was het wel weer een teleurstelling. mijn vriend heeft de huisarts nog gebelt met de vraag of 1 keer per dag sex teveel is. je leest er allemaal andere verhalen over. de huisarts zei dat het alleen maar gezond was en iets waar we ons niet druk over hoeven te maken dus wij gaan gewoon lekekr door hihihi.
Mijn volgende nod is 2 of 5 jan geen idee dus wordt weer spannend wil wel een leuk nieuwjaarskado hoor! ik hoop dat 3 keer is scheepsrecht voor ons op gaat we zitten nu na,melijk in ronde 3 dus we zullen zien.

succes allemaal dames

liefs lin

Hoi Mama Judy,
Nogmaals gestest en nu snel een mooie PLus!!!. Voel me nu ook zwanger dus het zit hopelijk wel goed. Me nu voorgenomen om er volop van te genieten want mijn 1e zw schap was na 2 miskramen toch telkens spannend, maar het voelt erg goed nu. Voor t eerst dat de test voor mij al op mijn NOD opkwam, normaal ( voor de andere wachtenden) werd de test pas na 5 dgn pos, met ook wat bloedverlies,
Jij veel succes voor de volgende ronde en een mooi september kindje maken!
groetjes Rosa

Spika gefeliciteerd!! Super!

Voor iedereen die wel bezoek heeft gehad van de RD, balen en op naar de volgende ronde. Ik duim voor jullie!

************************************* *********************************** *********************
************************************* *********************************** *********************

Ik stuur ook sterretjes voor iedereen die nog in spanning zit voor deze ronde en voor geluk voor iedereen voor de volgende ronde.

Groetjes Ikke_82

Hoi Rosa,

Geweldig joh!! Nou bij deze van harte gefeliciteerd dan!!! Geniet ervan. Wij gaan idd voor een september baby, hopen dat 't lukt deze ronde!!! Hou je op de hoogte, of verhuis je lekker naar het augustus forum??

Groetjes, mamaJudy.

Hoi Hoi,

duimen jullie het weekend nog voor mij?
Zondag mijn NOD!! Ik weet niet wat ik wel of niet moet voelen

Liefs Nakomertje X

Hallo allemaal,

dames die zwanger zijn Gefeliciteerd!!!
Voor de dames waarbij die @%$#  weer zijn verschenen, op naar de volgende ronde en ik hoop dat het voor jullie ook snel zo ver is!
Ik heb as maandag mijn nod weer, maar ben bang dat het ook deze ronde niet gelukt is
Heb al een beetje een ongi gevoel...
Maar ja, vol goede moed de volgende ronde in dan maar weer!

Groetjesss,
Ashley.

Hoi Dames,

Die zwanger zijn gefeliciteerd!!!!
Geniet ervan!!!

Ik ben dus donderdag ongi geworden zoals jullie weten. Nu ben ik helemaal niet zo heel erg geweest als de vorige keer. Het was heel anders. Ik ben eigenlijk 2 dagen ongi geweest.  Had gisteren heel lichtjes nog wat bij afvegen. Net als dinsdag/woensdag voor mijn ongi. Nu is het helemaal weg sinds gister avond.
Ook heb ik sinds mijn ovu lichtjes rechts pijn in onderbuik/lies. Nu nog steeds.
Raar??

Heeft iemand dit weleens gehad?

Liefs An

Terug
Bovenaan