nod rond 7 dec wie nog meer???

Hoi Dames,
Bij mij heeft het nu ook door gezet!
Mamajudy balen dat het jij ook ongi bent. Maar we gaan weer op naar de volgende ronde. Ik heb een cyclus van 36 dagen dus op 12 jan. 2007 is mijn NOD dag.
Ik ben dus tussen 26 en 30 december het meest vruchtbaar. Ik weet dit zeker omdat ik ovu. testen heb gedaan deze keer. Op dag 21/22 was mijn ovu. Als ik dat nu bij vandaag de 7 op tel zou het nu 28/29 december mijn ovu hebben. Maar het kan ook iets eerder of iets later zijn deze keer. gelukkig is mijn vriend nu in die periode lekker thuis hij is vrij. Normaal is hij van maandag tot donderdag van huis. Dus iets meer kans deze keer.

Ben benieuwd hoe het met de andere gaat? Zijn er al meiden die vandaag gaan testen?
Blijf nog duimen!!!

Liefs An

Nou An, ook ik ben ongesteld geworden . Ik ben wel teleurgesteld, maar het positieve is dat ik na 3 ronden weer op een regelmatige cyclus van 28 dagen zit... Op naar ronde 4 dus!!
Ik ga mijn naam alvast op de nodlijst voor januari zetten.

Alle andere dames: Heel veel succes!! En ik duim voor jullie.

Liefs, Line

Hoi Meiden..
Ik zou 5 dec. mijn nod hebben.
Ik ben nog steeds niet ongi, maar heb een test gedaan en die zegt niet zwanger...
Wat moet ik nu doen??
liefs pas

hoi pasvm,

Ik ook rond 5 december nod, ook test gedaan, negatief en nogsteeds niet ongesteld....
pffff wat moeten we ermee???
Ik wil rustig afwachten tot het weekeinde, maar aan de andere kant wil ik eigenlijk ook gewoon duidelijkheid....
misschien test kopen en morgenochtend testen???
wat ga jij doen??
voor ons 2e kindje eerste ronde.
groetjes missC

Hoi Pasv en MisC,

Ik zou wachten tot dat je een week overtijd bent. Ik weet het is moeilijk.
Maar dit heb ik ook als advies gehad van de HA bij mijn 1e echte ongi. na stoppen van de pil. Ik ben toen pas na 49 dagen ongi geworden. Hij zei 1x per week testen.
Hij heeft gelijk je gooit er veel testen tegen aan en het is elke keer een teleurstelling.
Alleen als je een lichte streep hebt gezien zou ik na een dag   of 3 testen om te kijken of hij duidelijker is.

Succes met wachten!!!

Liefs An

Lieve Dames,
Ik loop op wolken want vandaag een vage maar zeker een +!!!!! Ik had de test al weggelegd maar na een paar extra minuutjes kwam de + tevoorschijn. Terwijl mijn vriend onze dochter pap aan het geven was een verlaat sint kadootje gegeven. Echt een fantastisch gevoel, Vind het erg jammer voor Mamma Judy, An , Line dat jullie naar de volgende ronde gaan, maar ik strooi wat extra glitters******
om voor de feestdagen extra kans mee te geven. Hoop voor ienimieni dat het ook raak is en nog andere wachtenden,

Groetjes van  een overgelukkige Rosa

Hoi An en Line, balen ook voor jullie de RD!  Ik ga me zo ook maar op de jan NOD lijst zetten, kom op 4 jan uit.
Rosa, wat spannend!! Super zeg, kan ik je al feliciteren?? Voor de anderen succes nog even met zenuwen....

Groetjes weer.

Hallo
Goh ik ben dus echt niet de enige die in spanning zit.
Heb morgen de nod dag en vind het nu al spannend.
dit is de 4e ronde en de vorige keer voelde ik al vanalles dus nu heb ik de knop een beetje proberen om te zetten maar het wordt toch wel heel spannend
Voel verder nog niets

Terug
Bovenaan