nod rond 7 dec wie nog meer???

Hoi, ik ben hier vandaag voor het eerst.
Ik heb een tweeling van 10 jaar...En wij gaan voor een nakomertje.. Ik ben 33 jaar.
Heb 5 jaar een Mirena (spiraaltje) gehad die er nu een maand uit is.
10 december is mijn NOD maar denk vanalles te voelen   .Ene keer positief en de andere keer negatief.
Bij de tweeling was ik direct zwanger ...maar we zien wel..

Ik houd jullie op de hoogte.

groeten Nakomertje

hoi Dames,

Gezellig weer nieuwe bij! En 1 zwanger! Ikke82 Gefeliciteerd!!!
Mijn ongi. zet nog niet door. Maar zal nog wel komen denk ik.
We wachten gewoon af.
Zal voor iedereen duimen!!!!

Liefs An

Hallo!

Ook ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb me vanochtend geregistreerd. Morgen 7 december is mijn nod...! Wat is dat toch elke keer ontzettend spannend... .. Bij elk krampje in mijn buik en steek in mijn borst denk ik; zal ik zwanger zijn??
Nou ja, uiteindelijk kan je niets anders doen dan wachten....
Gefeliciteerd Ikke82!!

Groetjes, Line

Leuk zoveel rond dezelfde datum NOD!. Ik tijfel of ik morgen op mijn NOD al zou testen of nog even wachten. 3 mnd geleden 2w overtijd maar geen pos test, slopend was dat. Ook niet echt mijn eisprong gevoeld deze maand, maar ik denk dat ik morgen toch maar ga testen, nog geen   ongi voortekenen. Wanneer gaan jullie testen??? Hoop op vele +++++
Groet en succes Rosa
Voor An hoop ik dat het niet doorgezet heeft, ik had bij mijn eerste zw schap ook wat bloedverlies gehad waarna het weer stopte rond NOD.

Hoi Rosa, dat is goed om te lezen van je bloedverlies bij je eerste zwangerschap. Ik heb gisteren wat oud bloed verloren. Vandaag weer niks en ook geen buikpijnklachten. Die heb ik normaal wel flink als ik ongesteld ben..........heb stiekem al wel getest. Die was natuurlijk negatief.
Dus nu maar even afwachten of de RD toch doorzetten en anders over een paar dagen maar opnieuw testen. Allemaal succes met wachten en duimen hé!!

Groetjes!

Hallo dames, Normaal heb ik een hele regelmatige cyclus en zou ik dus 2 dagen geleden al NOD hebben gehad, maar het is een keer voorgekomen dat ik een paar dagen later was. (ook 2x neg getest.) dus als ik nu van die cyclus uitga, zou ik vandaag NOD hebben... Maar wil nu nog niet testen. Stel dat het weer negatief is...
Ik wacht dus nog tot zaterdag. Als de RD er dan niet zijn, weet ik het bijna wel zeker, en dan zal de test het ook wel uitwijzen.
Verder heb ik helemaal geen ongi gevoel, geen pijnlijke borsten misselijk of nog meer moe (tja, weet niet of je er iets van merkt als je toch al moe bent van Pfeiffer) dus geen slechte of goede voortekenen. Tja gewoon afwachten dus. Ik hoop wel dat het nu toch een keertje raak isQ!!! hahahha
Dus lekker nog geen  en denk haast wel zwanger....
Als ik de test heb gedaan, dan laat ik het wel weten..!!!!
(ps, het is geen ontpillingsverschijnsel want die slik ik al jaren niet meer!!!)

Hoi Allemaal,

Even een update van mijn kant.
Ik ben nog niet echt ongi! Nu al 2 dagen alleen bloed bij het afvegen. (niet elke keer)
Wel heb ik vandaag hoofdpijn en rugpijn wat ik ook heb als ik ongi ben.
Maar er is niks te zien in mijn inlegkruisje.
Nou morgen maar afwachten of het door zet.

Hoop dat ik morgen hier kan lezen dat er een paar zwanger zijn!!!
Blijf nog steeds duimen voor jullie.

Dank jullie wel dat jullie zo meeleven!! Ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs An

Hallo meiden,

Erg hé die onzekerheid!! Nou voor mij geen onzekerheid meer: RD in volle aanwezigheid inmiddels.  Ineens kwam de bekende buikpijn opzetten en is het bloeden ook door gezet. Helaas, voor mij dus door naar de volgende ronde.
Jullie succes nog met afwachten!!! Hoop op beter nieuws voor jullie!!!

Groetjes!

Terug
Bovenaan