NOD rond pakjesavond...

Vanochtend een duidelijkere streep op
Mijn CB… zo onwerkelijk en hoop zo dat deze kleine blijft zitten! @bolleke hoe was jouw test? Lieve dames hier ik hoop dat jullie allemaal een mooie positieve test mogen krijgen een dezer dagen… soms laat het even op zich wachten dus hou hoop ?♥️?
 
Hoii ladiess,
hier helaas net ongesteld geworden ?
voor ons nieuwe ronde in t nieuwe jaar.
Voor diegene die positief zijn getest geniet ervan!
liefs Li
 
[quote quote=10509811]@AnnB: nog geen dikke vette streep, maar wel dubbel zo duidelijk als gisteren!?[/quote]
@bolleke en @AnnB Zo fijn voor jullie!! ? 
 
Hier helaas ook slecht nieuws vanochtend ??
Echt bizar hoe ik me voelde de afgelopen dagen -vooral in mijn borsten-, ik ben blijkbaar nieuwe menstruatie symptonen aan het ontwikkelen die ik nog nooit eerder heb gehad! Wel goed om te weten, want ik was in mn hoofd al een kamertje aan het verven ?? 
Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
 
 
Ah, zo jammer @Li en @Maria H!?
 
Ik heb ook maanden gehad dat ik ineens last had van m'n borsten en zelfs wat misselijk was voor mn ongesteldheid, dus had toen ook iedere keer hoop. Die symptomen had ik namelijk nooit...
Volgens mij zijn je hormonen dan gewoon nog echt zoekende...
 
@maria H aaah jammer ?
ik ervaar nu afgelopen maanden wel andere symptomen maar komt denk ik ook mede omdat mijn cyclus op gang moet komen want heb paar maanden geleden mirena uitgehaald. Mn cyclus is gelukkig nu normaal alleen symptomen zijn aldoor anders wat je soms gek maakt ? 
Li
 
Haha ja dat is het ook @Li, dat je daardoor denkt "Heeeee dit ken ik niet! Zou het?!". ?
@Bolleke: toch wel fijn om te horen dat iemand dit herkent ?
Weer even allemaal loslaten volgende ronde. Ging erg goed afgelopen maand, tot vorige week dan ?
Fijne pakjesavond allemaal! ?
 
Terug
Bovenaan