NOD rond pakjesavond...

Ohh wat goedd annb en bolleke! Duidelijk een lichte streep! Hopelijk komende dagen dikkere streep voor jullie! ? 
ik heb net getest en negatief helaas ik wacht nu tot mn eerste nod dag. 


liefs Li
 
Yesss ANNB en BOLLEKE!!
Ik had zo'n zelfde lichte streep een paar dagen geleden.. hopelijk wordt hij ook donkerder met de dagen ???
Bedankt voor de felicitaties allemaal!
En idd naast dit forum en di papa weet niemand het, wel zo fijn om met andere erover te kunnen praten! ?
 
@Bolleke en @AnnB Waaaaa gefeliciteerd!!! Wat geweldig dat jullie dit in handen hadden vanochtend! Wat fijn om zo het weekend te starten zeg. AnnB lekker vroeg in de ochtend ook ?? 


Ik had graag meegedaan haha! Donderdag en vrijdag dacht ik ineens: naaa ik voel dingen... die ik normaal echt niet voel voor mn menstruatie (buik, borsten). Dus vanochtend ook een early test gedaan, met in mijn achterhoofd dat ie sowieso positief ging zijn ? Maar viel dat even tegen! Niks nakkes nada! ? Dacht zelfs nog dat het aan de test lag dus nog twee merken geprobeerd hahaha maar nee ook niks wat stom zeg! 


Aankijken dus de komende dagen wat er gebeurd ? en anders later nog een keer testen ?
 
[quote quote=10509668]Ohh wat goedd annb en bolleke! Duidelijk een lichte streep! Hopelijk komende dagen dikkere streep voor jullie! ? ik heb net getest en negatief helaas ik wacht nu tot mn eerste nod dag. liefs Li[/quote]Kon jij toch ook niet wachten Li? ? Ik had hetzelfde hoor… had me voorgenomen zondag of maandag pas te testen maar ik kon het toch niet laten. Blijft toch nog een beetje spannend ?
 
@Yolaana en @H P bij jullie ook het zelfde verhaal dus. ??? Ah jammer H P ook voor je vakantie! Heb je nog een test mee in je koffer? 
 
@MariaH haha ja ik ging toch eerder testen dan dat ik eerst had afgesproken met mezelf ?was toch niet goed geweest ? maargoed de hoop is er nog...nog laatste 2 dagen ongeveer tot NOD. Hoop dat bij jou komende week ergens wel een streep zichtbaar is Maria!
 
liefs Li
 
@Bolleke en @AnnB wat een super goed nieuws! Gefeliciteerd! En hopelijk worden de streepjes over een paar dagen inderdaad duidelijker en blijft het bij jullie beide ook allemaal helemaal goed gaan! ♥️
@MariaH en Li balen zeg... En vervelende is dat ook al is het 'negatief' je eigenlijk alsnog niet heel veel weet hè. Althans zo voelde ik me daarna. @MariaH nee geen test meer meegenomen, dus als ik maandag of dinsdag nog niet ongesteld ben dan duik ik hier misschien ergens een apotheek naar binnen ?
 
Ik test nu gewoon iedere ochtend, haha! Wordt eigenlijk niet geadviseerd omdat de kans op miskraam op de NOD nog vrij groot is, maar ik wil stiekem ook gewoon weten of we überhaupt een kindje kunnen krijgen.. Helaas zijn de testen nog steeds negatief. Ik heb sinds vandaag weer buikpijn onderin mijn buik. Kan niet zo goed pijlen of dat van m’n baarmoeder afkomt of van iets anders… Vandaag of morgen is de NOD. Zelf heb ik niet echt het gevoel meer dat mijn vriend raak geschoten heeft, maar wie weet..
Ik heb mijn beste vriendin wel verteld dat we ermee bezig zijn. Ook afgelopen week nog gevraagd hoe zij het had gedaan qua testen en familie/vrienden vertellen. Die is vorig jaar van haar eerste kleine bevallen en ik kan het gewoon niet voor me houden... Ik ga het mijn (schoon)ouders ook vertellen bij 5-8 weken ongeveer als het zover is..
 
Terug
Bovenaan