NOD rond pakjesavond...

[quote quote=10507070] Ja denk dat ik dat inderdaad maar ga doen en kijken of ik hem ga gebruiken. Ja vaak ca. een week voor menstruatie gevoelige borsten en paar dagen van tevoren enorme pijn in m’n onderrug. Maar beide kunnen blijkbaar ook wel vanwege zwangerschap symptomen zijn, dus dat is iedere keer toch weer afwachten dan haha.[/quote]
Haha ja dat is zo dat die symptonen zo overeenkomen. Hadden ze wel wat beters op kunnen verzinnen ? 
 
[quote quote=10507072] Ja daar zit ik inderdaad ook beetje mee, dus misschien dat ik toch maar de test ga doen ja. Nog even over nadenken ? Ja dat kan wel, maar delen een appartement dus dan moet ik dat weer stiekem zien te doen en daarna test ongemerkt weggooien… Ook maar een gedoe ben ik bang ?. Wat een timing om nu net samen op vakantie te gaan hè haha[/quote]
Gewoon de gebruikte tests meteen in je tas doen en pa thuis weggooien. Heb ik ook gedaan toen ik afgelopen september met mijn ouders samen op vakantie was en ik daar ongesteld moest worden...
 
Maar een gedoe is t wel om dat allemaal zo geheim mogelijk te houden haha!?
 
[quote quote=10507099]@AnnB ow zo spannend 4 december, aftellen geblazen ook!  @Ajstr: wat te doen de komende weken voor afleiding... goeie vraag inderdaad haha. Lekker veel in het nieuwe huis bezig zijn met de inrichting om gedachten te verzetten. ?? Niet te veel er op hopen (als dat lukt) want de teleurstelling is groot iedere keer ?  En ik durf even niet te veel te sporten, al is dat wel een grote uitlaatklep. Wandelen dan maar, lekker naar buiten ? en jij?[/quote]Ik durf sinds mijn miskraam in juli ook niet volop te sporten rondom mogelijke innesteling. Ben bang dat het weer misgaat. Wandelen is wel een goed alternatief. Verder werken en ongeduldig zijn haha.
 
[quote quote=10507163] Ik durf sinds mijn miskraam in juli ook niet volop te sporten rondom mogelijke innesteling. Ben bang dat het weer misgaat. Wandelen is wel een goed alternatief. Verder werken en ongeduldig zijn haha.[/quote]
Ben ik dus ook bang voor, maar ik heb ook weer gelezen dat dat in principe geen effect heeft op de innesteling... Heeft een arts (of wellicht verloskundige) jou daar toevallig iets over kunnen vertellen hoe dat zit en of dat inderdaad een (negatief) effect kan hebben?
 
Lieve H P,

Mijn arts heeft me na mijn miskraam
Gezegd dat er geen reden is waarom de volgende weer een miskraam zou worden.

Je hebt geen invloed op innesteling.

Vertrouw op je lijf ?
 
[quote quote=10507484]Lieve H P, Mijn arts heeft me na mijn miskraamGezegd dat er geen reden is waarom de volgende weer een miskraam zou worden. Je hebt geen invloed op innesteling. Vertrouw op je lijf ?[/quote]
Fijn dat je dat vertelt, bedankt! 
We wachten (geduldig) af ???
 
hoi allemaal,
 
ik wacht toevallig ook op pakjesavond dan verwacht ik ongeveer eerst nod. Kan iig early test doen. Wachten duurt lang. Hoop dat leuk nieuws word, ook voor jullie! Gelukkig werk ik komende week extra, mooie afleiding ?


Gr Li
 
[quote quote=10507722]hoi allemaal, ik wacht toevallig ook op pakjesavond dan verwacht ik ongeveer eerst nod. Kan iig early test doen. Wachten duurt lang. Hoop dat leuk nieuws word, ook voor jullie! Gelukkig werk ik komende week extra, mooie afleiding ? Gr Li[/quote]
Welkom bij de ??-avond wachtende hihi. Wachten duurt inderdaad lang. Denk dat wij allemaal sinds ons +/- 8e jaar Sinterklaas niet meer zo spannend hebben gevonden haha ?
??Voor jou! 
 
Terug
Bovenaan