NOD rond tussen 5 en 15 januari

Als ik voor mezelf praat voor ik ongesteld moet worden dan is het idd goed droog ( wat een taal whaha ) zonder afscheiding en als het doorzet dan ook ineens bij het naar de wc gaan mega ongesteld.
Verhalen, kwalen, vragen alles van andere is leuk om te horen. Natuurlijk zit er soms ook minder leuk nieuws tussen. Hoop dat het voor diegene dan een beetje kan 'opluchten' om je verhaal te doen.
Spannend hoor JBB, innesteling zou dan toch al geweest zijn als je zaterdag ongesteld moet worden? Je had afgelopen dinsdag een beetje oud/roze bloed en daarna niet meer? Dat zijn dan ook weer allemaal van die tekens waar je hoop van krijgt :)
 
Dames kunnen jullie me helpen vanmiddag een test gedaan met kv2 en toen leek het er al op dat ie iets positief was maar niet duidelijk nu kijk ik 20 min later weer en wat duidelijkere streepje.. wat mij positief lijkt maar nu weet ik niet zeker of dit een indroogstreepje is weet iemand of dit bij kv2 zo is?
 
Jmdh, daar zou ik wel mee uitkijken.
Bij mij was gister na een half uur ofzo ook een heel licht roze streepje zichtbaar en niet vanaf het begin. Ik ben nu nog niet ongesteld dus kans dat het wel goed zit maar vind zoiets toch wel eng...
Wat staat er in de bijsluiter van de test hierover?
Nog niet te veel hopen, des te blijer ben je als het wel echt zo is.
Anders morgen of zaterdag in de ochtend nog eens proberen?
 
In de bijsluiter staat na 5 min aflezen.. maar goed heb nog nooit een indrooglijntje gehad bij kv2 maar goed heb net nog 1 gedaan om te kijken hoe die is en dan doe ik er zaterdag nog 1.. het is nu wachten op de andere hahah... vind het wel super spannend
 
 
 
Als je na 3 minuten al een dun streepje ziet dan lijkt het me raak... :D
Durf je nog niet te feliciteren daar wacht ik nog even mee tot zaterdag.
Mocht de test zaterdag een duidelijkere streep aangeven dan kun je het beste ook nog een Clear Blue test halen en die te gebruiken als zekere ( heb ik horen zeggen ).
Spannend hoor meid, succes met wachten en de zenuwen :)
 
@AnoniemL heb sinds gisteravond roze/bruine afscheiding. Is inderdaad wat later... maar las online dat het wel 6 tot 12 dagen na de bevruchting nog kan komen. Dus ja.. weet het ook niet precies haha. Gewoon ff afwachten maar.
@Jmdh Ze zeggen vaak een streepje is een streepje.. hoop het voor je! 
 
 
 
@Kimbly, he jeetje wat vervelend voor je/jullie. Vol goede moed op naar de volgene mogelijkheid.
@JMDH, een streepje, is een streepje toch? Half november heb ik zelf ook een positieve test gehad. Ik wist ook niet direct zeker of het wel/niet positief was omdat het zo licht was. Ik heb er toen een foto van gemaakt en er allerlei verschillende filtertjes over heen gedaan, haha. Bij de zwart/wit filter was het streepje best duidelijk. 
2 december helaas een vroege miskraam gehad. Nu heb ik het gevoel dat ik weer zwanger ben. 
Zoals de andere ook al zeggen je gaat overal op letten en kan jezelf gek maken. 
Maar ik heb de laatste dagen best wat krampen in mijn buik, vanochtend behoorlijk misselijk en zojuist witte, melkachtige afscheiding... Alles krijgt opeens een betekenis. 
Gebruiken jullie apps om je ovulatie/NOD uit te rekenen? Ik gebruik FLO best een fijne! 
 
 
Terug
Bovenaan