NOD rond tussen 5 en 15 januari

Anoniem,
Wat mega spannend morgen dan!! Ik wacht met je mee tot morgen!! Ik werd vorige maand ook op donderdag ongesteld. Vind het zoo spannend allemaal. Ik droom zelfs keer baby's, in de raarste situaties :) haha succes nog een nachtje! 
 
 
Nou hier hadden de gevoelige borsten niets te betekenen :( vanmorgen ongesteld geworden :(
 
duim voor jullie daf het allemaal raak is! 
 
Ooooow nee Kimbly, Balen zeg!!!!!
Had het zoooo voor je gehoopt...


Ik had vorige maand ook alle kwaaltjes die er maar zijn en daarna 2 dagenzwaar ongesteld bruin bloed en daarna niks meer.
Dus grote kans dat ik wel zwanger was, maar dat het geen plakkertje was.
Maargoed het zegt dus allemaal niks.
Nu verder nog geen klachten
Wel gevoelige borsten, maar dat heb ik al vanaf de sprong, dus dat zegt in dit geval helemaal niks.

@AnoniemL, Spannend zeg, misschien vandaag met je ochtendurine testen, dan is het geconcentreerder en heb je meer kans op een duidelijke test

@Anoniem-day, dan gaan we dus samen testen ;)
lets make a deal dat we geen dag eerder testen hahahaha, ik heb het daar zoo moeilijk mee.
Ben echt heeeeeel erg ongeduldig!!!!
 
Aaah jammer zeg Kimbly :(
En wat Junibaby12 zegt, kan goed zijn dat er wel wat aan de hand is maar dat het geen plakkertje was...
Dit heb ik volgens mij ook alle 3 de keren gehad. Je voelt dat er wat speelt, ongesteldheid blijft een dag langer weg en dan toch ineens heel erg met veel meer buikpijn ect.

Ik durf nog niet heel positief te zijn. Heb vanmorgen niet getest, wacht toch maar even af of ik ongesteld word. Normaal zou ik het gister avond/vanochtend moeten zijn geworden maar er is nog niks. Ga nu om de 10 minuten naar de wc om te checken haha.
Heb lichte krampjes zo af en toe dus ben er echt bang voor.
Wacht je deze dag ook af Suussske?
Als er morgenochtend nog niks is dan ga ik testen.

Succes met het geduld allemaal en ik hoop snel dat iemand een geweldig bericht heeft :D

 
Aah Kimbly, wat jammer zeg!! Pff, weer op naar een nieuwe ronde dus..
AnoniemL, ik wacht het inderdaad ook nog af. Vet spannend, ik durf juist niet naar de wc haha:) 
 
@AnoniemL, wat goed zeg dat je kan wachten... helemaal omdat je gewoon een licht streepje zag gister.
Ik zou echt helemaal gek worden van nieuwsgierigheid...
Dat heb ik nu dan ook plaatsvervangend voor jou hahahahaha
Hoop zo dat de duiveltjes niet door gaan komen!!
Zou een mooi begin van 2018 zijn!
Ik duim voor je..

@Suussske jaaaa, voor jou ook super spannend.
Wanneer ga jij nu testen?
 
Terug
Bovenaan