NOD rond tussen 5 en 15 januari

Hoop voor je dat het snel weer goed gaat Rein a of wellicht al goed is gegaan...

Ik heb de app; mijn kalender om mijn mensturatie bij te houden. Ben 'altijd' op de aangegeven dag ongesteld of misschien een dagje eerder maar dit voel ik dan door enorme krampen. Heb een cyclus van 26 max 27 dagen. Ben wel altijd maar 2 of max 3 dagen ongesteld dus dat is erg kort.
Zelf gebruik ik ook ovulatie testen van Kruidvat of Etos, ligt er maar net aan waar ik dan ben. Vind dat toch wel fijn omdat dat beter meet dan een app.

Wat ik zelf trouwens ook moeilijk vind met die ovulatie test is om het dan toch nog een beetje spannend te houden. Het lijkt op een gegeven moment alleen maar om 1 ding te gaan en dat is zwanger worden... Of zeg ik nu iets vreemds?
 
@AnoniemL. Wij hebben nog maar één x een positieve ovulatietest gehad waarna we meerdere keren seks hadden. Dat was eigenlijk juist wel heel spannend, we maakten er juist een goed moment van. 
Maar kan het me wel voorstellen na meerdere pogingen. 
Jij had vandaag of morgen je NOD toch? 
Nog geen (vroege) test gedaan? 
 
Spannend allemaal weer!
Balen voor degene die al ongesteld zijn geworden, maar geef de moed niet op! Wie weet de volgende ronde.
@JMDH, spannend! Ze zeggen vaak inderdaad een streep is een streep, hoe licht ook! Ik hoop voor je dat hij zaterdag duidelijker is.
ik krijg echt alweer de neiging om te gaan testen, maar ik wil deze maand echt wachten tot m’n NOD. Heb bewust nog geen testen in huis gehaald, omdat ik dan zeker weet dat ik m’n geduld niet kan bewaren en ik heb al zo veel testen onnodig verspild haha!
Vandaag wel heel de dag last van rugpijn, maarja misschien heb ik gewoon verkeerd gelegen vannacht ?
 
@jmdh, dat lijkt me goed nieuws! Over twee dagen nog eens testen voor de zekerheid:)
@anoniemL, ik heb geen ovulatietesten gebruikt, maar wel om de dag seks gehad gedurende zo'n twaalf dagen. Dat vond ik al erg geforceerd. We probeerden het overigens wel leuk te hebben en dat lukte prima, maar het spontane was er wel vanaf inderdaad. 
@yvdh, ik heb ook al dagen last van m'n rug. Is dat een goed teken? Kan ook bij menstruatie toch? 
 
@Suussske, rugpijn kan inderdaad zeker ook bij menstruatie horen. Ik heb daar ook wel vaker last van, maar dan op het moment dat ik ongesteld ben en niet ervoor. Ik ben benieuwd!
 
Wij hebben ook om de dag seks gehad, maar soms voelt het dan inderdaad wel een beetje geforceerd. Ik heb nog geen ovulatietesten gebruikt en heb ook niet het idee dat ik m’n eisprong voel
 
@yvdh. Thanks. Ik ben benieuwd! Ik voel nu ook geen eisprong helaas. Vroeger voor de anticonceptie voelde ik het altijd precies. Dat zou het wel makkelijker maken:) 
 
Zal eens kijken of ik er wat pittigs tegen aan kan gooien dan?
Mijn NOD is vandaag en heb gister avond een test gedaan en die gaf een heel licht roze streepje. Nu heb ik vanavond nog een test gedaan en die gaf een donkerder streepje. Heb een foto gemaakt en zal morgen eens kijken of ik die kan sturen want ik weet het niet meer hoor?
Is het trouwens zo dat de 2de streep net zo donker moet zijn als de 1ste? Heb op internet gezocht naar positieve zwangerschapstest en dan zie ik daar testen tussen staan met een even licht streepje...
 
Mijn vriend zei al dat ik rustig moest blijven en dat we het zaterdag ochtend eens goed gaan proberen met de test. 
Het voelt ook niet echt dat ik ongesteld moet worden. Nog steeds de rare krampen en soms wat misselijk. 
JMDH, hoelaat zullen we zaterdag over het stokkie plassen??
Hoop dat ik kan slapen vanavond want ben echt op van de zenuwen. 
Wie moet er trouwens nog meer zaterdag, zondag of maandag testen?
Liefsss
 
Terug
Bovenaan