NOD rond tussen 5 en 15 januari

@suuske dat is spannend voor je.. ik duim voor je dat de rode duivels niet door komen..
 
hier af en toe steken in de onderbuik en ook in de liezen.. ik wacht nog tot dinsdag met testen en dan zie ik het wel.. gister viel mijn vriend het op dat mijn borsten opeens zo vol zijn en strak staan?
liefs
 
@junibaby12, ik verwacht gewoon ongesteld te worden, dus dat wil ik afwachten. Mocht het toch een wonder zijn, en dat gebeurt niet dan wil ik zaterdag testen. 
@jmdh. Grappig dat het juist door je vriend opvalt! Klinkt goed:) Spannende dagen nog even nu!
 
Volgens mij is een streepje gewoon zwanger!!!!! Leuk
leuk leuk. Maar ik snap ook dat je niet durft te juichen. 
Op Vlieland waren we even off-line. De telefoon toren was omgewaaid gister. Sinds gister avond eten ben ik echt niet lekker. Echt buikpijn. Mijn darmen denk ik. Staat helaas los van zwangerschap denk ik. Nog eens niet fit. Nu echt heel misselijk. Nog amper kunnen eten. 
Morgen mijn NOD denk ik. Twijfel of ik hier of thuis een test ga doen. 
 
Ik blijf duimen voor jullie!
 
veel Liefs Felice
 
Waarom is dit zo zenuwslopend? Ben al 30 x naar de wc geweest en kom niet aan werken toe zo. Toch echt erg dat je er niet rustig onder kan blijven ( ik tenminste hahah ).
bedankt voor het duimen dames, ik hoop dat het werkt!!
Suussske nog geen pré ongi klachten?

De man/vriend hoopt natuurlijk altijd dat de borsten voller worden :p
Goed teken!!

Felice, kan 2 kanten op gaan helaas. Er heerst momenteel buikgriep/griep maar het kunnen ook pré klachten zijn... Mocht je kunnen wachten dan misschien beter om de test 1 dag uit te stellen? Anders test je misschien te vroeg ( zoals ik gister ) en ben je nog niet veel wijzer en in mega spanning.
Succes! :)

Liefsss, L
 
@Felice, ik zou ook proberen om lekker thuis te testen. Het is wel een dagje extra spannend, maar dan heb je misschien iets meer zekerheid.                            @AnoniemL, ik voel alleen m'n onderbuik een klein beetje en m'n borsten zijn wat voller. Ze doen geen pijn. Verder voel ik niks. Ik probeerde al te achterhalen of de vochtigheid/slijmerigheid van onderen (klinkt een beetje vies zo, sorry) nog iets zegt, maar daar kan ik nog niet echt wijs uit. Ik ga echt op alles letten nu, heel irritant. Jij dus ook alleen maar af en toe wat buikpijn? Verder geen andere klachtjes?
 
 
 
Op alles letter doe ik nu ook. Ik voel elk steekje en krampje en denk dan oh nee het zou toch niet toch doorzetten.
Heb zelf ook alleen maar wat buikpijn maar het voelt heel anders dan normaal en heb het idee dat het voller is. De krampjes/steken zitten meer of wat naar rechts of links maar dat kan ik mezelf ook aanpraten.
Vloeide net zelf een heel klein beetje maar was wit ( excuse me ).

Zit gewoon in dubbele spanning voor jou en voor de rest die het weekend moeten en na het weekend...

X- L
 
Ik heb ook het idee dat m'n onderbuik voller is en dat ik al meer dagen last van mijn buik heb dan normaal. Ik las ergens dat je vagina juist droog wordt als je ongesteld moet worden, afscheiding zou daar dus niet bij horen?
Grappig dat je zo met elkaar mee gaat leven zo:) ik ben telkens benieuwd naar ieders ervaringen en reacties. 
 
Ben blij dat ik niet de enige ben met zenuwen.. haha!
Ga ook steeds maar naar de wc om te kijken of het nu innesteling is of dat ik toxh ongesteld wordt. Hoop zo van niet! Ben vandaag niet echt misselijk meer. Maar nog wel steeda rommelen in mn buik/darmen en opgeblazen gevoel wat il normaal niet heb... vanmorgen wel veel buikpijn gehad en had toen (sorry!!) Diaree... naja vaag allemaal weer.
Ik duim voor jullie en hopelijk allemaal gauw een positieve test!
Nog even volhouden...
 
 
Terug
Bovenaan