NOD rond tussen 5 en 15 januari

Ik heb net heel eigenwijs al een test gedaan. NOD is pas 12 januari maar dacht wie weet is het al 9 dagen na bevruchting = innesteling... 
Negatief natuurlijk Haha 
Zondag nog een keer testen
 
Aah bbb, wat jammer!!
AnoniemL, wat gaaf!!!  Gefeliciteerd!! Even voor mijn helderheid (heb nog nooit een test gedaan namelijk) waarom ga je maandag nog met een ClearBleu testen, zijn die beter? 
 
Bedankt meiden :)

Daar staat dan ook duidelijk hoeveel weken je bent en ik heb van horen zeggen dat die beter zijn. Kan natuurlijk ook alleen maar gezegd worden omdat die aardig duur zijn.
Het liefst bel ik vandaag de verloskundige maar het kan natuurlijk ook nog zijn dat ik in het weekend toch nog een bloeding krijg ondanks de positieve test. Bloeding kan natuurlijk altijd ook na het weekend maar probeer die dagen even als reserve aan te houden.

Kun je je nog inhouden Suuusske? Pfff het lukte mij echt niet ik moest en zou testen. Heb in 3 dagen 3 tests gedaan en allemaal positief dus zie geen spoken ;)
 
Oo haha thanks, nu snap ik het:)
Ja, het lukt opzich wel. Eerste maand werd ik op woensdag ongesteld, tweede maand donderdag dus nu zou het vrijdag kunnen zijn. Vind het wel heel spannend hoor. Maar het voelt nu nog niet als 'overtijd'.                                             
 
 
Hoi dames!
Jeetje ik ben even weg geweest en wat is er veel gebeurd!
Spannend allemaal! 
@AnoniemL: Voorzichtig gefeliciteerd! Echt super! Gekke is ik heb dezelfde klachten als jij.. maargoed zegt niets natuurlijk! Ik hoop dat het positief blijft en je kunt gaan genieten van je zwangerschap :)
@JBB en Kimbly: Wat jammer, helaas! Zo gegund dat iedereen zwanger is/wordt. Op naar de volgende ronde..
@Suuske: Ik heb ook witte afscheiding (sorry) en al een week krampjes in mijn onderbuik... normaal begint dat een dag voordat ik ongesteld moet worden.. wordt er eerlijk gezegd een beetje naar van en maak mij ook wel wat zorgen. Wat als ik niet zwanger ben? Wat heb ik dan....
@junibaby: Jaaa we gaan samen testen! Ik vind het ook spannend en snap dat je bang bent voor een teleurstelling (zeker nadat je een innesteling hebt gehad). We hopen gewoon lekker verder tot de 10de. 
Veel succes aan alle dames die morgen nog gaan testen! Ik duim voor jullie!
Groetjes
 
 
Hoi dames!
Jeetje ik ben even weg geweest en wat is er veel gebeurd!
Spannend allemaal! 
@AnoniemL: Voorzichtig gefeliciteerd! Echt super! Gekke is ik heb dezelfde klachten als jij.. maargoed zegt niets natuurlijk! Ik hoop dat het positief blijft en je kunt gaan genieten van je zwangerschap :)
@JBB en Kimbly: Wat jammer, helaas! Zo gegund dat iedereen zwanger is/wordt. Op naar de volgende ronde..
@Suuske: Ik heb ook witte afscheiding (sorry) en al een week krampjes in mijn onderbuik... normaal begint dat een dag voordat ik ongesteld moet worden.. wordt er eerlijk gezegd een beetje naar van en maak mij ook wel wat zorgen. Wat als ik niet zwanger ben? Wat heb ik dan....
@junibaby: Jaaa we gaan samen testen! Ik vind het ook spannend en snap dat je bang bent voor een teleurstelling (zeker nadat je een innesteling hebt gehad). We hopen gewoon lekker verder tot de 10de. 
Veel succes aan alle dames die morgen nog gaan testen! Ik duim voor jullie!
Groetjes
 
 
Bedankt anoniem-day! Wie weet hebben jouw symptomen dezelfde uitkomst. Zou toch super zijn!
Mocht er iemand nog clearblue testen willen dan zijn ze nu in de aanbieding op Wehkamp. 2 x met indicatiesherm voor €13..
Echt veeeeel goedkoper dan in de winkel. Daar kost 1 stuks €17...
 
 
Terug
Bovenaan