NOD rond tussen 5 en 15 januari

Gefeliciteerd!!!!!
 
vanuit mijn kant helaas slecht nieuws. Kreeg gister avond opeens heel erge buik krampen en rugpijn. En jaar hoor vanochtend ongesteld.... ????. 
Sorry even een vies verhaaltje.
Waar ik vannochtend heel erg van schrok is toen ik mijn tampon eruit haalde en nieuwe deed enzo keek ik in de wc. Geen idee waarom. Maar daar lag echt een bobbeltje rood. Echt een propje... Nog nooit gezien. Ik heb een beetje het gevoel dat ik een vroege miskraam had ofzo.
Nou allemaal heel jammer. Geen september kindje. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
xx
Felice
 
Felice, er zijn meer ‘miskramen’ dan we zelf weten. Ik heb hier eens de verloskundige over gesproken en zij gaf aan dat meer dan de helft van de zwangerschappen eindigen voor de 4 weken. Daarna is het nog 10%. Het is dan alleen nog niet echt een miskraam te noemen omdat het eitje nog niet levensvatbaar is. 
Kan goed zijn dat je lijf vanalles aan het doen is maar deze niet goed gepakt heeft. Heb de vorige keer zelf ook zoiets gehad. Echt een bloedprop van wel 4/5 cm. Ziet er best eng uit als je dat ineens ziet. 
Maar zover ik weet niets ernstigs alleen balen voor jezelf omdat het niet gelukt is deze ronde. Als je twijfelt kun je natuurlijk altijd een verloskundige bellen om je vragen te stellen :)
 
 
@Felice, wat jammer zeg!! Vol goede moed een nieuwe ronde in dan!
@ AnoniemL, dat bij Wehkamp zag ik toevallig ook net staan inderaad. 13 euro voor twee is al beter dan 17 voor een. Best dure testen! Ik las wel ergens dat je een paar dagen achter elkaar moet testen.
 
Nee ik ben er niet bang van geworden. Was idd een heel raar en naar gezicht. Vol goede moet naar ronde 2. Van mijn huidige dochter was ik ook in 2 keer zwanger.
Ik hoop voor de rest op heel goed nieuws!!!!
Veel liefs Felice
 
Suussske, ik denk dat je ovulatie testen bedoeld ;) Bij een zwangerschapstest is eentje voldoende, tenzij je twijfelt natuurlijk. 
Fijn weekend meiden en ik hoop op goed nieuws van veel kanten :)
Liefs L
 
Pfff, ben zo zenuwachtig vandaag! Echt erg dit, dacht dat ik wel gewoom zou zien wanneer het een keertje zou gebeuren. Dan ben je begonnen en dan wil je het ineens ook meteen haha. 
 
@Felice2014, balen zeg! Hopelijk volgende maand goed nieuws.
@Suussske, zo herkenbaar! Ik heb hetzelfde. Ben veel te ongeduldig en heb het gevoel steeds meer dingen te voelen. Vandaag extreem moe en misselijk en gevoeligere borsten. Ben bang dat ik me niet kan inhouden om eerder te gaan testen als dit zo blijft haha!
 
Hoi allemaal, leuk hier een groepje gelijkgestemden te vinden. Mijn NOD is 12-01 en mijn lichaam is sinds een week compleet van slag: gespannen borsten, hem erg stijve, donkere tepels, misselijk. Precies dezelfde symptomen die ik in oktober had, toen ik niet wist dat ik zwanger was en na 7,5 week zwangerschap na flauwvallen en heftige bloedingen met spoed werd opgenomen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Vruchtje en linker eileider zijn er uit gehaald. Bizarre weken! Maar heel goed hersteld en afgelopen kerst de eerste echte poging gedaan weer zwanger te worden. Heel benieuwd of mijn lichaam de juiste signalen afgeeft... 
Geduld is een schone zaak, binnen een paar dagen eerste test doen.
 
Succes allen hier, ik lees mee!
 
 
 
Terug
Bovenaan