NOD rond tussen 5 en 15 januari

Hier vanmorgen voor de zekerheid weer een test gedaan.. deze was ook weer positief. Streepje was duidelijker dan donderdag. Zijn hier superblij 
 
 
Zo meiden, ik was even 2 daagjes naar Duitsland en wat is er hier weer ongelooflijk veel gebeurd!!!

Allereerst
@AnoniemL, GEFELICITEERD!!! Een streep is een streep.
Ben superblij voor je.

@Jmdh, YEAH!!! Jij ook gefeliciteerd!!! Ook superblij voor jullie.

Tjonge meiden, al 2 positieve testen… wat een mooi begin van 2018!!

@JBB, balen meid. Inderdaad op naar de volgende ronde, positief blijven, hoe naar het ook elke keer weer is als die rode duivels tevoorschijn komen.

@Rein a, hihi, jij was er inderdaad wel lekker vroeg bij… Ik ben net zo hoor, kan echt niet wachten. We willen het ook allemaal zo graag, begrijp je volledig.
Welke test gebruik je als je zondag weer gaat testen? Dat is toch nog steeds 5 dagen voor je NOD?
@Anoniem-day, Ik denk dat ik toch een dag eerder ga testen.
Ik ben dinsdag namelijk vrij en kan ik mijn vriend ook zien, woensdag moet ik werken en moet hij savonds naar school, dus dan zie ik hem niet.
En ik wil hem ook niet door de telefoon vertellen als het positief zou zijn.
En 1 dag voor mijn NOD zou ik toch wel iets van duidelijkheid kunnen krijgen?

@Felice, Ooow nee he, balen zeg!!! L
Ik denk dat ik daar ook wel een beetje van zou schrikken, maar het is helaas wel vaker zo dat de ukkies niet blijven plakken.
Blijft elke keer weer jammer en soms ook verdrietig om mee te maken.
Sterkte meisie, op naar de volgende ronde.

@SalieSr, Welkom bij onze groep. Heftig zeg wat jij hebt meegemaakt. Hoop dat het nu weer raak is voor je en dat je snel van een mooie zwangerschap kan gaan genieten.
Geduld is inderdaad een schone zaak, iets waar ik op dit gebied weinig van heb… pfffttt….

@Suussske, Balen dat je nog geen positieve test hebt, maar zolang er nog geen duiveltjes zijn, mag je nog blijven hopen…


Hier even een update over mijn status.
Gister aan het eind van de middag een beste kramp in mijn onderbuik en daarna bij het naar het toilet gaan heel licht bloedverlies bij het afvegen.
uurtje daarna weer naar het toilet geweest om te controleren en toen was het alweer weg.
Dus heb stiekem wel een beetje hoop dat dit weer een innesteling is.
Alleen nog even hopen dat het nu wel een plakkertje is.
Verder de hele maand geen last gehad van symptomen.
Nu wel een beetje een kramperig gevoel (alsof de ongesteldheid er aan gaat komen) in mijn onderbuik.
*Hadden de meiden met een positieve test hier ook last van?*
Nog 3 dagen voor ik ga testen, dus ik ga duimen draaien de aankomende dagen!!!..
Verder de hele maand
 
Bedankt Junibaby12 :) Om even op je vraag terug te komen en sorry voor de dames die toch ongesteld zijn geworden hoe ik het ga zeggen. Ik merk momenteel echt dat ik zwanger ben. Heb sinds woensdag al krampjes maar hele andere dan wanneer ik ongesteld word. Dit heeft donderdag en vrijdag ook aangehouden en momenteel ook nog af en toe. Verder voel ik me opgeblazen en heb best last van mijn darmen. Van gas tot aan meerdere keren per dag plassen en grote boodschap ( sorry ). Ook sinds gister ineens last van mijn tepels, ze beginnen zeer te doen. 
Mij dacht vorige week ik ga gewoon ongesteld worden. 
Pff balen Suussske maar je bent nog niet ongesteld!?! Welke test heb je gebruikt? Als je een early test pakt dan pikt die het hcg al eerder op in je urine. Ik had woensdag avond die van Etos merk gepakt en zag toen het eerste heeeele lichte streepje. 
Heel veel succes en ik duim voor nog positieve testen!
 
@anoniemL, wat fijn dat je je zo zwanger voelt zeg:) echt heerlijk voor je!
Ik ben nog niet ongesteld inderdaad. Had een test van de action, maar ik dacht: ik kan wel een duurdere pakken als het een licht streepje is. Maar er was echt helemaal niks te zien helaas. 
 
@Junibaby12 Spannend! Ik help je met duimen ;) Hopelijk mag je straks ook positief testen.
@Suussske Jammer dat de test niet positief was. Maar inderaad... zolang je nog niet ongesteld bent heb je nog een sprankje hoop. Ik hoop het voor je!
Wij gaan gewoon na het ongesteld zijn weer lekker klussen. Dat vond mn man noet zo erg hahaha (hij vond het verder natuurlijk wel jammer dat het niet gelukt was ;))
 
 
@Salie, jeetje wat een verhaal zeg!! Hopen dat het nu wel goed gaat. We hebben (in principe) dezelfde NOD... 
 
@Suuske, al nieuws? Ben bijna zenuwachtig voor jou
 
@Junibaby12, I know veel te vroeg. Maar het komt omdat het allemaal een beetje vaag is bij mij :) 2 december een vroege miskraam gehad. Daarna niet meer ongesteld geweest. Omdat ik vlak na kerst doorzichtig slijm had, dacht ik zou het cervixslijm zijn en heb ik een test gedaan (ik ben een nogal ongeduldig typje, haha) en tot mijn verbazing had ik op 27 december een positieve ovulatie test. Op basis van mijn vorige cyclussen (die regelmatig waren) en de positieve ovulatietest heeft mijn app FLO "bedacht" dat ik 12 januari ongesteld zou moeten worden. Maar of dat ook echt zo is, geen idee. Gister heb ik een test van Idyl, weet eigenlijk niet meer waar ik die gekocht heb. Morgen doe ik een digitale test van Clear Blue die je vanaf 5 dagen voor je menstruatie kan doen. Spannend en geeft geen 100% zekerheid dat het goed gaat, aáls die al positief is, maar zoals ik zei... ik ben ongeduldig :)
 
Terug
Bovenaan