Hallo dames,
Ik lees graag met jullie mee. Iedereen die positief getest heeft, Gefeliciteerd!
Ik heb zelf mijn nod op 8 januari. Dit is onze eerste ronde en we zijn niet heel fanatiek begonnen. We hebben slechts 1x geklust, 2 dagen voor mijn ovulatie, dus de kans dat het de eerste keer direct raak is schat ik niet zo heel hoog in, maar ik merk wel dat ik het ineens super spannend vind nu het proberen zwanger te worden begonnen is.
Ik heb nog geen zwangerschapstest gekocht, dus ik probeer mijn nod gewoon rustig af te wachten, maar ik heb wel de nodige kriebels om toch gewoon te testen. Ik voel van alles in mijn lichaam, maar ik denk eigenlijk dat het gewoon tussen mijn oren zit haha.
Ik merk normaal nooit zoveel als ik ongesteld moet worden. Af en toe een licht krampje, maar nu voel ik die al 2 weken. Vandeweek ook ineens anderhalve dag hoofdpijn, terwijl ik normaal nooit hoofdpijn heb. Heel de week al een vol gevoel in mijn buik, maar dat komt vast door kerst en oliebollen ?. Verder geen gekke symptomen.
Liefs I