NOD rond tussen 5 en 15 januari

@rein a, helaas nog geen nieuws. De test vanmorgen wat negatief, dus ik ga ervanuit dat de ongesteldheid nog komt. Mocht ik morgenvroeg nog niet ongesteld zijn, dan test ik weer denk ik ik weet niet wat wijsheid is. M'n Nod was gisteren of eergisteren dacht ik. 
 
@Rein a,
Oooow ik herken het zoooo...
Hier ook een ongeduldig typetje...
Gister een bloeding gehad aan het einde van de middag, was niet eens benoemenswaardig, denk dat het 2 druppels waren die uitgelopen waren waardoor ik lichtroze afscheiding had bij het afvegen. (sorry voor de info) uurtje daarna weer naar het toilet geweest en niks meer.
Nu de hele dag al beste kramp in mijn onderbuik.
Voelt echt heel onprettig, net of ik ongesteld moet worden, alleen duurt het dan een paar uurtjes, heb ik een doorbraak en is het weg.
Nu blijft het maar aanhouden, heel onprettig.
Dus ja, dan gaat mijn koppie weer he....
Ga nou maar gewoon testen als je zo klaar bent met werken...
Zo'n test kost natuurlijk niks bij de action, maar als ik gister middag mijn innesteling had, is het nu waarschijnlijk nog wel heeeeeeel vroeg.
Wat denken jullie?
 
Hee meiden!

@Jmdh: Gefeliciteerd! Echt super :)
@AnoniemL, Gefeliciteerd!! Nu weet je het gewoon zeker! Wat fijn ook dat je je zo zwanger voelt. Geniet ervan, ik ben echt heel blij voor je!

@Reina: We willen allemaal zo graag testen! Ik begrijp je echt!! Ik kan ook niet wachten, maar ja ik probeer verstandig te zijn nu... Ik heb in deze cyclus ook veel te vroeg getest. Die was negatief... Dus ik probeer het nu echt even vol te houden....

@Junibaby: Snap ik helemaal hoor dat je eerder wil testen! Zeker als je vriend er dan bij kan zijn. Ik ben juist altijd woensdag vrij, dat maakt het voor ons makkelijker op die dag te testen... Maar ik denk dat 1 dag voor NOD ook wel veel duidelijkheid kan geven... Alhoewel, als het negatief is, blijf je toch hopen, tot je wel ongesteld wordt. Zoals bij Suuske... Althans ik wel!! Maar snap je helemaal, gewoon doen!
Verder heb ik die krampen die jij hebt ook.. Alleen moet ik zeggen dat het vandaag juist minder heftig geworden is. Hier geen bloedverlies... Is dat iets wat jij altijd hebt (bij innesteling?). Voelen de krampen anders dan als je ongesteld moet worden? Spannend! Laat je weten wat er uit de test gekomen is?

@Felice: Knap en mooi van je dat je zo positief blijft! Het is echt een rollercoaster dat zwanger worden... Met alle ups en downs.. Ik wist dat eerlijk gezegd niet toen ik eraan begon.. Ik duim voor je dat je binnenkort zwanger mag zijn!

@SalieSr, Welkom! Klinkt echt heel heftig wat je meegemaakt hebt. Fijn dat je hier (hopelijk) je ei kwijt kan en dat we met z'n allen ook de positieve dingen kunnen vieren! Ik duim voor je!

@Suussske: Weet je toevallig al wat meer? Nog steeds niet ongesteld geworden? Spannend!

Voor de dames die ongesteld zijn geworden, succes met klussen de volgende ronde ;) hahah! Gebruiken jullie allemaal ovulatietesten? Wij nog niet namelijk...

Hier verder niet echt updates.. De krampen zijn juist minder geworden (NOD 10-1). Wel voel ik mij misselijk en heb ik een verminderde eetlust. Dat laatste kan ook van de spanning komen..(heb ik vaker last van gehad). Deze maand voelt het gewoon anders en daardoor word ik er onzeker en gespannen van. Ik vind het moeilijk hiermee om te gaan!! :( GEDULD..:(
Zoals ik net al zei had ik deze rollercoaster niet zo verwacht van te voren.. Mijn beeld van zwanger worden was iets te rooskleurig ;) haha. Maar we weten waar we het voor doen!

toitoitoi dames!
Groetjes
 
Hallo dames, 
Ik lees graag met jullie mee. Iedereen die positief getest heeft, Gefeliciteerd!
Ik heb zelf mijn nod op 8 januari. Dit is onze eerste ronde en we zijn niet heel fanatiek begonnen. We hebben slechts 1x geklust, 2 dagen voor mijn ovulatie, dus de kans dat het de eerste keer direct raak is schat ik niet zo heel hoog in, maar ik merk wel dat ik het ineens super spannend vind nu het proberen zwanger te worden begonnen is.
Ik heb nog geen zwangerschapstest gekocht, dus ik probeer mijn nod gewoon rustig af te wachten, maar ik heb wel de nodige kriebels om toch gewoon te testen. Ik voel van alles in mijn lichaam, maar ik denk eigenlijk dat het gewoon tussen mijn oren zit haha. 
Ik merk normaal nooit zoveel als ik ongesteld moet worden. Af en toe een licht krampje, maar nu voel ik die al 2 weken. Vandeweek ook ineens anderhalve dag hoofdpijn, terwijl ik normaal nooit hoofdpijn heb. Heel de week al een vol gevoel in mijn buik, maar dat komt vast door kerst en oliebollen ?. Verder geen gekke symptomen. 
Liefs I
 
 
 
Wat duurt wachten toch lang! Aangezien in onregelmatig ongesteld ben kan mijn NOD vandaag zijn (cyclus van 28 dagen laatste keer) of volgende week! Voel van alles! Mijn man denkt dat het gelukt is haha die is zo zeker! Heb nu een aantal dag ontzettende metaalsmaak in mijn mond, ergens gelezen dat dat bij beginnende zwangerschap kan horen..? Vandaag ook wat buikpijn maar niet zoals normaal bij ongesteld worden. Zal gewoon nog tot vrijdag moeten wachten ben ik bang maar hoe dan?! ?? 
succes allen en gefeliciteerd degene met die mooie test!
 
Poeh, voor velen dus nog erg spannend zoals ik lees, en allemaal klachtjes die misschien wel iets kunnen betekenen!
Hier nog steeds geen ongesteldheid, heel raar allemaal. 
 
 
Hier blijft het ook nog steeds spannend! Gisteren had ik echt wel het gevoel dat het misschien raak kon zijn. Heb m’n geduld tot dinsdag of woensdag niet kunnen bewaren en vanochtend getest, maar helaas negatief. Hopelijk heb ik gewoon te vroeg getest en word ik de komende dagen niet ongesteld...
 
Ik had gisteren mijn NOD, vandaag getest en heel duidelijke plus dus super blij. Al voel ik me nog niet heel erg zwanger. Wel soms een beetje misselijk en af en toe duizelig en mijn borsten beginnen iets of wat gevoellig te worden maar niet heel erg. 
Maandag nog een keer testen om te checken en er vanuitgaande dat die ook positief is daarna de verloskundige bellen voor een eerste afspraak. 
Ben echt superblij maar merk ook dat het nog niet helemaal door lijkt te dringen, maar dat zal wellicht maandag bij bevestiging komen of als ik meer begin te merken aan mijn lichaam.
Gefeliciteerd voor de dames die ook zwanger zijn en succes met de volgende ronde bij wie het helaas nog niet zover is. 
 
Terug
Bovenaan