Hee meiden!
@Jmdh: Gefeliciteerd! Echt super
@AnoniemL, Gefeliciteerd!! Nu weet je het gewoon zeker! Wat fijn ook dat je je zo zwanger voelt. Geniet ervan, ik ben echt heel blij voor je!
@Reina: We willen allemaal zo graag testen! Ik begrijp je echt!! Ik kan ook niet wachten, maar ja ik probeer verstandig te zijn nu... Ik heb in deze cyclus ook veel te vroeg getest. Die was negatief... Dus ik probeer het nu echt even vol te houden....
@Junibaby: Snap ik helemaal hoor dat je eerder wil testen! Zeker als je vriend er dan bij kan zijn. Ik ben juist altijd woensdag vrij, dat maakt het voor ons makkelijker op die dag te testen... Maar ik denk dat 1 dag voor NOD ook wel veel duidelijkheid kan geven... Alhoewel, als het negatief is, blijf je toch hopen, tot je wel ongesteld wordt. Zoals bij Suuske... Althans ik wel!! Maar snap je helemaal, gewoon doen!
Verder heb ik die krampen die jij hebt ook.. Alleen moet ik zeggen dat het vandaag juist minder heftig geworden is. Hier geen bloedverlies... Is dat iets wat jij altijd hebt (bij innesteling?). Voelen de krampen anders dan als je ongesteld moet worden? Spannend! Laat je weten wat er uit de test gekomen is?
@Felice: Knap en mooi van je dat je zo positief blijft! Het is echt een rollercoaster dat zwanger worden... Met alle ups en downs.. Ik wist dat eerlijk gezegd niet toen ik eraan begon.. Ik duim voor je dat je binnenkort zwanger mag zijn!
@SalieSr, Welkom! Klinkt echt heel heftig wat je meegemaakt hebt. Fijn dat je hier (hopelijk) je ei kwijt kan en dat we met z'n allen ook de positieve dingen kunnen vieren! Ik duim voor je!
@Suussske: Weet je toevallig al wat meer? Nog steeds niet ongesteld geworden? Spannend!
Voor de dames die ongesteld zijn geworden, succes met klussen de volgende ronde
hahah! Gebruiken jullie allemaal ovulatietesten? Wij nog niet namelijk...
Hier verder niet echt updates.. De krampen zijn juist minder geworden (NOD 10-1). Wel voel ik mij misselijk en heb ik een verminderde eetlust. Dat laatste kan ook van de spanning komen..(heb ik vaker last van gehad). Deze maand voelt het gewoon anders en daardoor word ik er onzeker en gespannen van. Ik vind het moeilijk hiermee om te gaan!!
GEDULD..
Zoals ik net al zei had ik deze rollercoaster niet zo verwacht van te voren.. Mijn beeld van zwanger worden was iets te rooskleurig
haha. Maar we weten waar we het voor doen!
toitoitoi dames!
Groetjes