NOD rond tussen 5 en 15 januari

@Suuske, ja snap het. Het maakt je echt gek he. Ik ben er ook zoveel mee bezig gedurende dag (hele dag gewerkt, maar toch steeds in je hoofd mee bezig). Nog een paar dagen wachten is misschien toch het beste. Kunnen we dit weekend samen testen :)
 
@Gebruiker1004....: Helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik zou toch zeker nog een weekje wachten. Heb je een ovulatie test gedaan tussendoor? Oftewel bestaat er een reële kans dat je zwanger zou kunnen zijn? 
 
 
 
YvdH gefeliciteerd!
 
Mijn vriend weet zeker dat ik zwanger ben ?. Eetbuien, misselijk bij gekke geurtjes, af en toe een emotionele bui. 
Morgen ga ik toch voor het eerst testen, eigenlijk 2 dagen te vroeg maar kan niet meer wachten. 
Denk eigenlijk dat ik nog 2 dagen moet wachten. Had 8 december laatste ongesteldheid maar 27 december had ik m'n eisprong (of het gevoel dat ik die had), ik dacht dat het zomwas 15 dagen testen na eisprong?? 
 
Hier miss ongeduld :)
 
kon het toch niet laten vanochtend (12-1 NOD) en deed een test van sensitest. Zo’n stripje. Er was een heeeeel licht streepje..... snapte niet of het nou wel/niet echt was. Een digitale test van CB er achter aan.... 1-2 weken zwanger.....
en nu weet ik niet of ik blij mag zijn. Want 2-12 een miskraam gehad en gister las ik opeens dat HCG nog wel 9 weken in je lichaam blijft. 
Maar 27-12 ern positieve ovulatie gehad en halverwege december een zwangerschapstest gedaan om te zien of het HCG echt uit mijn lichaam was. Dat was op dat moment zo...
aaaaaahhh
 
Rein a, het hangt ervanaf hoe ver je was na de mk. Ik heb bij beide mk gehad dat zodra het vruchtje weg was de hcg direct daalde. Plus sls je een positieve ovu test hebt gehad dan is je hcg weg anders zou je geen eisprong hebben door de hcg. Dus toch heel voorzichtig gefeliciteerd
 
Rein A je hebt de afgelopen dagen ook testen gedaan en die waren allemaal negatief? Als je dan nu een heel licht streepje hebt.... Dan hopelijk positief om de juiste reden :)

Probeer vooral kalm te blijven nu ;) en probeer je misschien nog even in te houden met testen nu tot 12 januari?

Heeeel veel succes en ik hou het hier in de gaten want ben ook nog benieuwd naar Suussske.
 
Terug
Bovenaan