NOD rond tussen 5 en 15 januari

Heey Junibaby,
Haha ja wist zelf ook wel ergens dat het wel te vroeg was om te testen en heb inderdaad gewoon lekker een wijntje gedronken hoor! Dan nog maar een maandje extra geduld. Moet nog 2 dagen wachten tot NOD. Voel niet echt opmerkelijke dingen al zijn Mn borsten wel al een week gevoelig en dit heb ik nog nooit gehad. Maar ga Mn hoop er niet op vestigen en wacht vrijdag gewoon af. Twijfel nog even of ik vrijdag of zaterdag ga testen als ik nog niet ongesteld ben. Zaterdag kan het namelijk samen met Mn vriend en vrijdag is hij al naar werk als ik opsta. 
Duim voor iedereen dat 2018 zwanger begint!!
 
 
@ kimbly. Als er symptomen zijn die je normaal niet hebt, is het hoopvol hè. Gelukkig heb je snel duidelijkheid. 
 
Ik heb sinds twee dagen krampjes in mijn onderbuik. Of het te veel oliebollen is of toch iets anders weet ik ook nog niet. Het voelt hoopvol, maar ja....
ik ga zondag een vroege test doen. Beetje eigenwijs maar daarna is mijn vriend een week weg. Spannend!!
 
Hoi meiden,
Ik praat ook graag mee.

Mijn NOD is 4/5 januari en dit is de 4de ronde.
Van de 30ste tm de 1ste last gehad van krampen en daarna niet meer en nu beginnen ze weer. Ze voelen wel heel anders dan normaal maar als je die krampen voelt denk je al snel foute boel. Vanavond ga ik een early testje doen want kan natuurlijk niet meer wachten.
Voor de rest wel wat symptomen maar wil daar niet te veel aan denken.

Ben al wel ruim een jaar gestopt met de pil maar dat wil dus ook niet alles zeggen helaas.
Groetjes
 
Hee hoi!
@Junibaby Neee idd veel te vroeg getest! Tis gewoon zo spannend... maar heb mij nu wel voorgenomen mijn ongesteldheid af te wachten. 10 juni dus weer testen! 
Ik hoop ook op veel positieve testen! Zou leuk zijn om dat te delen :).
We hebben verder nog met niemand besproken dat we ermee bezig zijn, dus vind het fijn om zo met anderen over te kunnen praten. Ik denk dat ook niemand het verwacht.. Hoe doen jullie dat eigenlijk? Met de feestdagen was her ook wel even zoeken. We wonen iets verder van de stad, dus ik heb aangegeven dat ik de Bob was dit keer XD.
@Rein a Ik heb precies hetzelfde! Spannend! Hopelijk zegt het wat! 
Groetjes
 
 
 
 
Iemand ook ervaring met innestelingsbloeding?
Ik zou in principe zaterdag ongesteld moeten worden. Nu al een aantal last van allerlei kwaaltjes (misselijk, gevoeligere borsten). Nu net afgeveegd met roze/bruine afscheiding. Niet lijkend op de afscheiding die ik normaal gesproken heb voor ik ongesteld moet
Wel spannend allemaal hoor... 
Succes allemaal met wachten of testen!!
 
 
Dames,
Poeh het is voor iedereen spannend zeg. 
Wij praten er ook niet over, ja ik met een vriendin maar die heeft zelf geen kinderen. Het is dus erg fijn om elke kwaal ect hier te melden ? 
Ik heb geen innestelingsbloeding gehad. Had een week na mijn ei wel krampjes dus zou zomaar iets geweest kunnen zijn. 
Net getest en in het begin niks en toch een tijd later echt een super licht roze streepje waarvan je zegt nou dat is niks. Zou ook kunnen zijn dat de test is ingedroogd natuurlijk. Nu maar even wachten of ik toch ongesteld word morgen. 
Dat wachten is zo vreselijk he!
Ik duim ook voor iedereen en laat het wel weten he?
Fijne avond!
 
@anonieml ik zou morgen weer testen en kijken hoe die is..
 
hier is nod als het goed is maandag. Ben er niet zoveel mee bezig geweest de afgelopen weken. Enige wat ik voel is dat mijn borsten vol zijn en mijn tepels zeer doen..
we wachten af maandag 
 
Terug
Bovenaan