NOD rond tussen 5 en 15 januari

Nou, oud en nieuw ging goed met nepwijn:) Ik heb donderdag of vrijdag Nod, maar eigenlijk geen enkel zwangerschapsverschijnsel. Het zal dus wel weer niets zijn:( 
Hoe gaat het met de rest? Wel al klachtjes?
 
Gelukkig nieuw jaar. Dat hij voor ons allemaal maar heel gelukkig begint.
Jammer van de negatieve testen allemaal. Wij zijn lekker op vakantie op Vlieland. Erg weinig 3G hier. Dus kan helaas maar weinig lezen.
Ik heb nog steeds veel van klachten. Zaterdag zelf voor het eerst boven de pot gehangen. De boot tocht daarna was dus geen pretje. ?. Ook nog steeds veel last van mijn borsten, emotioneel en moe. Maar ik hoor ook steeds over een buikgriep die heerst. Ik denk dis dat het dat is. Gewoon afwachten. Ik had vorige maand een cyclus van 29 dagen. Dan zou ik donderdag kunnen testen. Maar ik denk dat ik nog even rustig afwacht en pas ga testen als we weer thuis zijn. Als ik het geduld heb. 
Succes met wachten allemaal!!! Hopen op mooi nieuwson januari mee te beginnen.
groetjes Felice
 
Felice, wat spannend. Dat kan twee kanten op! Klinkt ook best zwangerachtig! Was het gelukt met oud en nieuw? Heb je het stiekem alcoholvrij kunnen houden?
Groeten, Susan
 
Voor de meesten hier is het aftellen weer begonnen tot we mogen testen! Hopelijk begint 2018 hier voor iedereen mooi.
Ik ben al weer zenuwachtig, maar moet nog even geduld hebben tot 9 of 10 januari.
Soms het idee dat mn borstens iets gevoeliger zijn, maar ik ben bang dat dit misschien komt omdat ik te graag wil ?
 
Hallo meiden, mijn NOD kan rond 6 januari liggen of rond 12 januari ? heb cyclussen gehad tussen 28-33 dagen, dus als ik nu uitga van mijn laatste was dat 28 en zou ik dus komend weekend NOD hebben. Denk eerlijk gezegd dat ik gewoon ongesteld ga worden.. heel sterk gevoel namelijk. Tis ook onze eerste ronde dus op zich is er nog niet veel aan de hand haha. Even afwachten tot komend weekend en dan zien we wel! Succes allemaal! ☺️
 
@JBB, Ja inderdaad, het wachten duurt echt veeeeeeeel te lang...
Dit is mijn 2e ronde voor mijn 3e kindje, vorige keren was ik gelijk zwanger, dus ben dit ook niet gewend.
Vorige maand had ik alle kwaaltjes die je maar kan bedenken, maar geen positieve test en nu voel ik helemaal niks. (wel gevoelige borsten, maar dat heb ik al vanaf de eisprong, dus lijkt me niet dat dat een teken van zwangerschap is)

@Truus, ja heel herkenbaar, ik bnen mezelf ook al aan het imprenten dat het waarschijnlijk niks wordt, ben me al aan het orrienteren op volgende maand, waarschijnlijk om een eventuele teleurstelling draaglijker te maken.

@Kimbly, ja, dat was 5 dagen voor je NOD, waarschijnlijk gewoon te vroeg.
En nu wel gewoon een wijntje gedronken?

@Anoniem-day, Welkom bij onze groep. wij hebben uitgaande van je langste cyclus onze NOD tegelijk.
Hier verder nog niet echt kwaaltjes te bekennen als ik eerlijk ben.
Het zal vanaf vandaag wel kunnen beginnen aangezien een innesteling vanaf de 5e dag na je eisprong plaats kan vinden.
Jij hebt inderdaad wel heel vroeg getest.... Respect hahaha, zijn dus nog mensen die erger zijn als ik hihihi Ik begon vorige maand 4 dagen voor mijn NOD, en werd 2 dagen voor mijn NOD ongesteld.
Ik heb vorige maand ook een innestelingsbloeding gehad, dus was een dikke teleurstelling.

@Suussske, nee hoor hier ook nog geen klachtjes....
Vorige maand alle klachtjes maar helemaal niks, dus dat is ook geen garantie hahaha

@YvdH, Ook dezelfde NOD datum, spannend hoor... Het aftellen is inderdaad begonnen, nog een weekje. Ik ga deze keer niet eerder testen als de datum. dus 10 januari is de dag...
Ben wel heeeeel erg benieuwd!!!
Hoop op een heleboel positieve testen deze maand!

@Felice2014, tjonge wat spannend zeg. Ik had die griep ook, maar ik heb niet gekotst hoor... Wel continu misselijk waardoor ik er ook nog wel een paar testen tegenaan gegooid heb.
Dus ik heb hele goede hoop voor jullie.
Wanneer komen jullie thuis? En heb je wel een test meegenomen?
Super spannend

*Duim* *Duim* *Duim*
 
Ik heb nu constant een zeurend gevoel in mijn onderbuik en het gevoel dat mijn onderbuik wat harder(dikker?) is. Vrijen is ook erg gevoelig in mijn onderbuik.  Verder af en toe rugpijn maar verder niets. Mijn borsten zien er nog normaal uit.
Morgen of overmorgen moet ik ongesteld worden. Zo raar dat je nu op al die kleine dingen gaat letten. Geen idee of ik dit normaal bij een ongesteldheid ook voel:p 
 
Ik heb nu constant een zeurend gevoel in mijn onderbuik en het gevoel dat mijn onderbuik wat harder(dikker?) is. Vrijen is ook erg gevoelig in mijn onderbuik.  Verder af en toe rugpijn maar verder niets. Mijn borsten zien er nog normaal uit.
Morgen of overmorgen moet ik ongesteld worden. Zo raar dat je nu op al die kleine dingen gaat letten. Geen idee of ik dit normaal bij een ongesteldheid ook voel:p 
 
Terug
Bovenaan