@JBB, Ja inderdaad, het wachten duurt echt veeeeeeeel te lang...
Dit is mijn 2e ronde voor mijn 3e kindje, vorige keren was ik gelijk zwanger, dus ben dit ook niet gewend.
Vorige maand had ik alle kwaaltjes die je maar kan bedenken, maar geen positieve test en nu voel ik helemaal niks. (wel gevoelige borsten, maar dat heb ik al vanaf de eisprong, dus lijkt me niet dat dat een teken van zwangerschap is)
@Truus, ja heel herkenbaar, ik bnen mezelf ook al aan het imprenten dat het waarschijnlijk niks wordt, ben me al aan het orrienteren op volgende maand, waarschijnlijk om een eventuele teleurstelling draaglijker te maken.
@Kimbly, ja, dat was 5 dagen voor je NOD, waarschijnlijk gewoon te vroeg.
En nu wel gewoon een wijntje gedronken?
@Anoniem-day, Welkom bij onze groep. wij hebben uitgaande van je langste cyclus onze NOD tegelijk.
Hier verder nog niet echt kwaaltjes te bekennen als ik eerlijk ben.
Het zal vanaf vandaag wel kunnen beginnen aangezien een innesteling vanaf de 5e dag na je eisprong plaats kan vinden.
Jij hebt inderdaad wel heel vroeg getest.... Respect hahaha, zijn dus nog mensen die erger zijn als ik hihihi Ik begon vorige maand 4 dagen voor mijn NOD, en werd 2 dagen voor mijn NOD ongesteld.
Ik heb vorige maand ook een innestelingsbloeding gehad, dus was een dikke teleurstelling.
@Suussske, nee hoor hier ook nog geen klachtjes....
Vorige maand alle klachtjes maar helemaal niks, dus dat is ook geen garantie hahaha
@YvdH, Ook dezelfde NOD datum, spannend hoor... Het aftellen is inderdaad begonnen, nog een weekje. Ik ga deze keer niet eerder testen als de datum. dus 10 januari is de dag...
Ben wel heeeeel erg benieuwd!!!
Hoop op een heleboel positieve testen deze maand!
@Felice2014, tjonge wat spannend zeg. Ik had die griep ook, maar ik heb niet gekotst hoor... Wel continu misselijk waardoor ik er ook nog wel een paar testen tegenaan gegooid heb.
Dus ik heb hele goede hoop voor jullie.
Wanneer komen jullie thuis? En heb je wel een test meegenomen?
Super spannend
*Duim* *Duim* *Duim*