NOD september 2018..

Ik heb ook altijd een enorm opgeblazen buik en lijkt dan wrg op een zwanger buikje ?. Nu heb ik al 2 zwangerschappen achter de rug dus wat eerder uitgerekt wel. Ik heb dit dan ruim een week voor mijn menstruatie ook, net als vlindertje ook. Hopelijk betekent het voor jullie een beginnende zwangerschap meiden! ?.
Nu op 4dpo, enige wat mij opvalt is dat ik best veel en witte afscheiding Heb, niet elk toilet bezoek. Maar valt mij wel op, dikkig en plakkerig. Wie weet...

Oja en ook een kat ;)

Wij hebben iedere dag een kater...
(Te vroeg bij moederpoes weg dus genoeg zorgen iedere dag. Al een beetje ouders zo haha, hij is nu een week of 10)

@Knuffeltje, Je schreef: Wij hebben iedere dag een kater…
(Te vroeg bij moederpoes weg dus genoeg zorgen iedere dag. Al een beetje ouders zo haha, hij is nu een week of 10)

Mijn poes was ook te vroeg bij d'r moederpoes weg. Ze was 6/7 week. Ik las dat het veel problemen kan opleveren in gedrag. Echter heb ik met haar helemaal geen problemen.
Moet wel zeggen tis echt een mama's kindje. Als ze niet buiten is zit ze altijd bij mij of in de zelfde kamer waar ik ook ben. Drentelt met me mee overal naar toe e.d. Ze is nu 9 jaar al.. Tijd gaat snel.

Zal dadelijk met een kleine nog wel sneller gaan.

@knuffeltjeee wat een leuke omschrijving van die marathon! Enige vervelende is dat we niet weten hoe ver die finish nog weg is ?

@citrus, die afscheiding heb ik dit keer ook rond 4dpo gehad maar betekende bij mij uiteindelijk niets. 

DPO = days past ovulation. 4 DPO is dus 4 dagen na de eisprong.
Voor iedereen die nog op het wachtbankje zit, volgens mij zouden er statistisch gezien nog wel wat positieve testen moeten volgen deze maand!

Ik ken het wel hoor, dat opgezette buikje. Vaak komt t vlak voor menstruatie. Maar dan is mn buik anders dik en voel ik niet de druk op mn buik die ik nu wel voel. Plus dat t nu echt al een week is, dus eigenlijk al anderhalve week voor nod. Ooit moet de eerste keer zijn natuurlijk, maar ik heb dit nog nooit gehad.

Hi vlindertje, 
Ik had al zo'n vermoeden, maar dach NOD is ook in het nederlands waarom zou DPO in het engels zijn... LOL.

Zelfde hier boerinnetje! deze druk is ook niet op me buik.

Terug
Bovenaan