NOD september 2018..

@ Blauw jeetje wat een fantastisch nieuws!! Dat het maar een heerlijke en gezonde zwangerschap mag worden!
@ Dwaallichtje ohnee hopelijk is je kat snel weer terug!
Ik begrijp je helemaal. In mijn omgeving zou ik het ook snel vertellen aan de mensen die mij dierbaar zijn. Ze zijn er voor je om blij nieuws te vieren maar ook om je te troosten mocht het mis gaan (even afkloppen). Dus dat is helemaal niet gek hoor!
Ik hoop voor je dat je je juiste NOD nu gevonden hebt!

@Blauw, Gefeliciteerd!!! Wat geweldig goed nieuws!! 

@Dwaallichtje, hebben jullie desondanks een goed vakantie gehad? 
Even over je weg gelopen kat. Heb je de kattenbak nog niet schoongemaakt? Indien niet, zet deze buiten neer. Ik heb gehoord dat katten dit van een flinke afstand kunnen ruiken en dus zo hun huis weer terug vinden. 

@Dwaallichtje, 

Vergeten!
Wij willen het ook niet op Facebook vertellen. Dit gaat voor mij ook niet want ik heb geen facebook.

Behalve wat directe vrienden hebben wij het bewust niet aan de familie verteld. als het deze ronde eventueel raak is willen we het op de verjaardag van mijn vriend vertellen. Daar zullen dan eerste de aanstaande opa en oma's zijn met onze aanstaande ooms broers en daarna de rest van zijn familie. Die ook later komt, dus dan zijn we er in 1 keer vanaf.

Mijn Oma zal ik waarschiijnlijk moeten bellen. of ik rij even die kant ui (ook al is het een behoorlijk afstand.).

@Blauw Woehoeeee gefelicteerd! Wat fijn dat de eerste echo toch te vroeg gemaakt was en er nu gewoon een kloppend hartje te zien is! Volgens mij ben jij nummer 2 van deze maand met een prille zwangerschap, net als indewolken. (Of zie ik nou iemand over het hoofd?)
@Kelltessa & SuperJuffie Ik ben inderdaad ook niet echt aangekomen. En 2 maanden terug (toen ik nog nuvaring in had) was ik zelfs ietsje zwaarder. Toen zei ik elke keer grappend bij mijn (te) losse broeken: Ik kan in deze broek nog een jongetje worden én zwanger, zó veel ruimte heb ik nog! Nou, ik kan je zeggen, dat valt nu vies tegen haha. Het zijn ook vooral de broeken waar de band ong 5 cm onder mijn navel zit waar ik het meeste last van heb.
@Kelltessa Wij hebben een heidewachtelpup, Kwibus

@Dwaallichtje ik zou het in ieder geval niet via fb doen. Als ik persoonlijk mijn vriendinnen af zou moeten gaan, ben ik nog wel even druk. Mensen wonen verspreid tussen Amsterdam, Eindhoven en Achterhoek. Als we het de vrienden van de kant van mijn man moeten vertellen, dan zou het hij doen voor- of na een voetbalwedstrijd. Daar zijn de meesten aanwezig. Ik zou gaan voor 1. Foto/afbeelding met een tekstje eronder en deze via app sturen, 2. Mensen bellen en het dan zeggen. Nou is mijn vriendinnengroepje niet zo heel groot (5+ik) dus dat is te overzien. Bij mijn man heb je heb over 20-25 kerels, dan ben je met bellen wel wat langer bezig en zou ik kiezen om het tijdens voetballen oid te zeggen.

@Lauraaaaa Ik hoop dat morgen jouw kat ook weer beter is en dat je dan natuurlijk ook nog een positieve test hebt. Geloof je er nog een beetje in of voel je de ongesteldheid hangen?
@KellTessa, bedankt voor de tip, maar de kattenbak(ken) moeten wij dagelijks schoonmaken. We hebben namelijk 3 katten. Thor is vorige week zondag al weggelopen. Het schijnt dat ze 10/11 dagen in hetzelfde gebied blijven en daarna aan de wandel gaan, dus daarom eerder terug gekomen. Uiteraard al wel een internetadvertentie gemaakt ed. En hij is gechipt, dus als hij bij een dierenarts of een asiel terecht komt, dan vinden ze ons.
Vakantie was verder heerlijk. Provence in Frankrijk. Bijna elke ochtend klimmen en dan 's middags zwemmen in de rivier en een boekje lezen. Hemels.
Ik hoop trouwens ook dat jij snel positief test. Ben jij wel zeker geweest van je NOD? Was toch je eerste ronde? Dan kan het zijn dat je cyclus ook (nog) niet de normale lengte heeft natuurlijk. Mijn eerste twee rondes waren veel korter dan normaal voor mij, maar je hoort ook vaak dat de eerste ronde na stoppen met anticonceptie juist langer duurt.

@ Dwaallichtje ja ik hoop het ook.. Even aankijken en anders vanavond naar de Dierenarts..
Ik ben me er van bewust dat het mijn eerste ronde is en die kans gewoon vrij klein is.. Maar door alles wat ik voel wordt ik toch een beetje nerveus voor morgen.. Mijn ongi voel ik nog steeds niet, maar de dag is nog niet om. Dus nog even geduld!
Die vakantie klinkt heerlijk trouwens. Heel relax en de dingen doen die je leuk vind. Genieten! Nu wel hopen dat poezenvriend snel weer terug is..

@Dwaallichtje, 

Ik had een spiraaltje(mirena)  dus inprincipe direct vruchtbaar en ik wer met spiraaltje ook ongesteld alleen veel lichter dan normaal.  Ik heb met me vorige spiraaltje en tussendoor even zonder (ook geen pil) een regelmatige cyclus gehad, met het laatste spiraaltje was de cylus vorig jaar onregelmatig. ene keer 3 week andere keer 4 week. De laatste paar maanden was hij om de 4 week. met some een dag eerder of een dag later. Dus als dit nog het geval is had ik 8/9 sep ongesteld moeten worden. 

Als dit niet het geval is is mijn cyclus in 1 keer helemaal in de war. wat mij opzich heel vreemd lijkt. Helemaal geszien hij juist weer regelmatig was. 

Terug
Bovenaan