NOD september 2018..

Ahh balen sjamee....
Ik verwacht de 16e mijn nod. Maar vandaag uit nieuwsgierigheid getest maar negatief. Of veel te vroeg of gewoon niet raak ? we zullen zien...

@Lauraaaa, dan zit ik net aan mijn ontbijt voor ik naar school ga. Ik ga pas naar m’n werk als we bericht hebben van jou, haha.
@SjaMee, oh noooo. Dat is op dit moment het ergst wat je kan overkomen ?

Sjamee, misschien zwemt er nog wel wat rond van afgelopen weekend ;) die zwemmers schijnen t een aantal dagen vol te kunnen houden. Maar ik snap zeker dat je enorm baalt!!
mammavanB.. ik zou t houden op te vroeg getest ;) zoveel dagen van te voren is de kans erg klein dat je positief test! Hoop houden

@mamavanB had je vroege test gebruikt? dan kan het wel.
ik lees nog met vol spanning met jullie mee. sperma blijft tot 5 dagen goed in je lichaam ;-)
ik heb 8 okt me eerst echo. zo spannen morgen zou pas me NOD zijn op een rare manier vind ik dat nog spannend. daarna is het allemaal meer echt.
aangezien er toch wel wat positief zijn getest voor de 11de zouden er nog meer moeten komen. 

Mijn cyclus is (nog) onregelmatig. Ik heb na wat negatieve testen op basis van symptomen van mogelijke eisprong mijn NOD nu bijgesteld tot 17 september. Maar ik ga 16 september testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.

Terug
Bovenaan