Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Indewolken, nee ik had de 2 voor 5 euro van kruidvat.. ik dacht raak is raak en ik werd afgelopen nacht weer wakker van vreselikke maagzuur. Dit had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Dus of ik ben heel naief of ik had echt een hele stille hoop dat t misschien toch zo zou zijn..
Ohja trouwens... Ben toch maar even met Noortje naar de dierenarts gegaan.. Ontstoken anaalklieren. Toch maar even een kuurtje gekregen dan is ze er hopelijk zo weer bovenop ?
@kbtjeja ik ben de hele dag door met vlagen echt heel misselijk. heb ik echter niet met mijn 2 andere zwangerschappen gehad. verder ben ik sinds gister heel de tijd alles kwijt. maar denk dat dat meer ligt aan het feit dat ik met me hoord ergens anders ben dan dat dat echt een kwaal is.
Wat veel te lezen! Was maar een paar uur afwezig ?
nog steeds 3 dagen overtijd... geen menstruatie misschien dan ook morgen vroeg testen... net als Lauraaa...? Op de bank zitten wordt nu echt vervelend. Druk op me onderbuik en steken bij mijn liezen.. ugh!
@ KellTessa dat had ik vanmiddag! Bij zitten en opstaan gingen er steken door mijn lijf en juist op dat moment moest ik ook nog niezen haha auuw!? Ik zeg doe een test morgen!! Leuk!! ?