NOD september 2018..

Indewolken gek he hoe anders iedere zwangerschap kan zijn..
Ditbenik wat voel jij nu op het moment? Ik heb nog last van m’n borsten.. en af en toe een zeurderig gevoel onderin m’n buik.. 
ik denk ook dat het niet echt positief gaat zijn deze maand!
27 september hebben we een afspraak in het ziekenhuis dus hoop op een goede afloop met evt behandelingen
kelltessa spannend zeg!! Hopelijk morgen goed nieuws!! 

@sjamee dan hebben we idd samen NOD. Maar wat k*t dat je vriend er niet is zeg :eek: Hoop voor je dat hij superzaad heeft er nog levende in je hebt zitten :p
Ik heb denk ik echt op dit moment mn eisprong. Allemaal steken in mn onderbuik aan de zijkant. Hopen dat de zaadjes er nog rond zwemmen van gisterenavond ?

KBtje, mag ik vragen waarom jullie (al) naar het ziekenhuis gaan? Zijn jullie al lang bezig? Geen antwoord geven als je niet wilt hè ;)
een hoop dames die ondertussen naar het ziekenhuis gaan, pffff. Ik hoop dat t ons bespaard blijft al word ik met de maand banger

KBtje ik heb nog behoorlijk last van mn tempels. Maandagavond ook heel opgeblazen gevoel en af en toe nog last van mn buik maar vandaag niet zo veel.  Wel nog bruine uitvloeiing (al heb ik dat elke maand wel 3 keer ofzo) maar deze is nu wel anders dan anders.  Maar ik verwacht eigenlijk dat ik meer kwaaltjes zou hebben als ik zwanger zou zijn. En anders gaan we vrijdag mooi door naar de huisarts

Spannend voor iedereen zeg, de NOD dagen komen al dicht bij!! 
Mijn onttrekkings bloeding zit er bijna op, ben zo benieuwd naar hoe Mn eigen cyclus zal zijn na 10 jaar de pil geslikt te hebben.
ik duim voor jullie allemaal meiden! 
Ps, hier ook een kat ;) een scottischfold (platte oren) kat hihi 

Ananas mag je zeker wel vragen hoor! We hebben al een prachtige dochter van 3.. bij haar heeft het 1,5 jaar geduurd voordat ik zwanger werd.. was echt geen pretje? vanaf haar geboorte wilde ik meteen al een 2e, Mijn vriend Wilde dit toen niet.. nu ronde 7.. ben naar de huisarts gegaan en ze snapt mijn angst heel goed en ze zei gelijk je wilt niet dat er nog meer tussen komt te zitten dus kregen we allebei een verwijzing naar het ziekenhuis. Wel eerst standaard test gehad overigens..? daarnaast heb ik in het verleden verschillende behandelingen aan mijn baarmoeder gehad.. dit speelt ook mee..

ditbenik het irritante is dat je nooit weet welke kwaaltjes je zult hebben.. was het maar wat makkelijker om zwanger te raken.. wat mij frustreert is waarom de een wel en de ander niet? ik ga iig morgen testen.. ga het wel zien

Terug
Bovenaan