NOD september 2018..

@KBtje,
Gefeliciteerd!! wat fijn!! Hoe lang was je overtijd? 

@Laura, Inderdaad we zitten in het zelfde schuitje. Ik zal de tests van de kruidvat maar eens halen.. als ik dan positief test doe ik die digitale van CB met de zelfde urine. 

Heb je ook nog steeds dezelfde klachten? Ik heb de misselijkheid trouwens niet. Wel dat ik meer ruik. 

@Superjuffie, 
Hier ook die steken geen menstruatie. Geen klachten dat het zou moeten komen. Mijn cyclus was door het spiraaltje vorig jaar onregelmatig (ene keer na 3 weken ongi andere keer na 4) sinds begin dit jaar is het om de 4 weken. Heb nog nooit 5 weken op me menstruatie moeten wachten.

Echter ben ik a.s. zaterdag (als er geen menstuatie komt ) een week overtijd. JIj ook of niet Lauraaa?

@KellaTessa klopt inderdaad 1 week dan.. dus zolang de menstruatie wegblijft blijven we duimen hihi..
Ik ga ook de testen van de KV halen. Heb ze ook van CB liggen maar die wil ik ook bewaren als een soort van bevestigingtest..
Ik ben nu opgestaan zonder klachten.. gister wel een dag vol dingen die ik voelde maar ook niet meer misselijk geweest.
We wachten nog even af ?

Wat ik misschien, naast de steken en de hoofdpijn, het vervelendst vind is dat mijn broeken pijn doen op mijn buik.
Ik kan van mezelf zeggen dat ik slank ben en ik altijd een riem om mijn broek moet. Maar als ik nu achter mijn bureau zit doet mijn buik echt zeer omdat het bijna over de rand van m’n broek valt. Mijn buik is echt voller dan normaal maar ik ben geen grammetje aangekomen. Ik heb er echt last van want het voelt gewoon niet prettig!

1 dag voor nod, ik kon gewoon niet meer wachten ??
Ik heb de testen van kruidvat gebruikt 2v5.. ga morgenvroeg een cb test doen..? 

Terug
Bovenaan