Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
KBtje wat fijn, gefeliciteerd!?
Voor de andere dames shit dat er allerlei symptomen zijn, maar dat er geen positieve test is. Echt vervelend. Vaak test je om meer rust en duidelijkheid te krijgen, maar ik weet van mezelf dat het in zo een situatie niet echt werkt.
Ik heb vanochtend weer een ovulatietest gedaan. Helaas weer geen smiley. Ik blijf alleen maar een rondje zien. Bij het afvegen had ik wel doorzichtig slijm. Zou het dan toch kunnen dat mijn ovulatie eraan zit te komen?
Kb-tje; gefeliciteerd! Geniet ervan.
Zelf nog niet ongesteld, vandaag NOD dus toch maar getest met early van action; negatief. Dus nu toch maar echt wachten op de volgende ronde.
Klachten zijn nog niet minder; misselijk gevoelige borsten, met vlagen heet, steken en krampen in baarmoeder, opgezette buik. Blijkbaar toch allemaal klachten die bij een aankomende menstruatie horen voor mij...