NOD september 2018..

Jaaaa, ik ben ook blij met een tester morgenochtend! Hoop op goed nieuws, duimduim.
Stuur ik vanmiddag nog dat ik weinig tot geen afscheiding heb, kom ik net iets heel heel heel licht roze tegen.. Ik ben steeds banger dat ik toch een griepje had i.p.v. zwangerschapskwaaltjes..

Damn.. hier zijn de mini-krampjes en steekjes down under begonnen. Wat bijna elke maand betekent: morgen einde dag bruine afscheiding. Vrijdag menstruatie. Hoop = weg

@Lauraaaaa, ik weet het niet en ik wil het ook niet weten ? ik vind onzekerheid het ergste wat er bestaat. Had ook nooit gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn, bizar gewoon.

@Ananasss, oh shit! Dat is nou juist precies niet wat we willen!!

Ik heb besloten dat mocht ik tegen de verwachting in morgen geen menstruatie krijgen, morgen te gaan testen. Eigenlijk pas vrijdag nod, maar zit morgen op 20dpo. Daarnaast wil ik nu gewoon weten of die steken en die rare druk in mn bm (plus die andere kwaaltjes) van cyclus of zwangerschap komen. 

Spannend xBoerinnetje! Ben benieuwd!
@Ananasss ohnee dat is balen! Ik ga duimen voor je dat het loos alarm is.
@Superjufffie nou ik snap je helemaal. We moeten daarbij ook nog geduld hebben ppfff... Niet te doen!

ananasss nee toch? hoeveelste ronde zitten jullie?
boerinnetje weet je zeker dat je toen je ovulatie hebt gehad? Want 20 dagen later lijkt me toch behoorlijk lang. Jij was ook net begonnen toch? 

Terug
Bovenaan