NOD september 2018..

Dat klopt vivian, dat is het LH in je urine. Dat is het stofje wat uiteindelijk doorgeeft dat je eitje kan springen. Als er een eitje is. Volgens mij weten de dames dat hier. Zelf temperatuur ik erbij en zodra jevtemp zakt en daarna erg stijgt, is de eisprong zeker geweest omdat je anders niet die stijging krijgt. 
Toch Bedankt, voor degene die het nog niet wisten hier. ?

Dat snap ik vivian, dat is het ook best wel. Veel dachten/denken dat je bij een positieve ovu test daarna een eisprong hebt. Maar dit is dus geen garantie. 
Ben jij zelf bezig? Dan zou ik erbij temperaturen. Want zodra je een eisprong hebt gehad, gevonden door de ovutestesten, zou je binnen 2 dagen een flinke daling moeten zien in je temp en daarna een flinke stijging. Dit is alleen als je je eisprong daadwerkelijk hebt gehad. Dan heb je wat meer zekerheid. Maar onthoud ook dat de temp heel nauwkeurig moet en je de schommeling kunt aanzien voor eisprong of innesteling. Het is en blijft allemaal 1 grote gok. Heel veel succes en vooral, ontspanning ;) 

Ananasss dan mag het wel een keer ja

Boerinnetje ik denk dat de hele boel bij jou dan nog ontregeld is omdat je net bent gestopt. Ik weet nog dat ik de eerste maand na stoppen echt verging van de pijn in mn borsten. Nog nooit zo gehad.
Helaas was bij mij de test negatief, zoals ik wel verwachtte. Aan de buikpijn te voelen gaan vandaag de sluizen open?? dit was maand 10 voor ons. Morgen naar de huisarts. Ik hoop dat die ons wil doorsturen. Ik ben er wel een beetje klaar mee met die teleurstelling iedere keer.

Nee geen positieve test vanmorgen! Menstruatie zal dan ook vandaag of morgen wel doorbreken.
@Ananasss ik wilde/durfde niet eerder te testen omdat ik ovulatie adhv cervixslijm heb bepaald en het pas de eerste ronde is. Er wordt natuurlijk altijd gewaarschuwd voor te vroeg testen, Ste was deze maand t voorbeeld. Maar nu weet ik dus dat ik niet zwanger ben en met mijn geschatte dpo van 20 zal de test nu ook zeker niet meer anders gaan uitslaan over een paar dagen. On to the next!

nou, dat aantal positieve testen mag nog wel flink stijgen voor deze maand.
@ditbenik ik denk het ook. Nu 2 maanden gestopt. Ga voor komende maand dan ook maar eens ovu testen halen en misschien tempen.
Iemand tips voor fijne/goede/goedkope ovu testen? Nog geen richtlijn wanneer ovu plaats vindt

Terug
Bovenaan