NOD september 2018..

Ik had net heel lichtjes wat roze tussen afscheiding. Vanmorgen tempdalinkje van 0.1...zou het innesteling zijn??? Zit op 5 dpi pas. Hmmm hope so!! 
Ik kom uit de regio Flevoland btw

GO citrus! Klinkt goed :) morgen mooie stijging hopelijk. Al wil dat natuurlijk nog steeds niet zeggen dat t dan de komende week ook kog goed blijft plakken. Maar goed vooruitzicht is t wel!
@ditbenik... ronde 9. Wordt dus wel eens tijd

@ditbenik eerste ronde inderdaad. Adhv cervixslijm was nu 19 dagen geleden ovulatie. Het droop er toen gewoon af. Best kans dat het niks is hoor en ik al die kwalen heb omdat die kennelijk bij mn cyclus horen. Maar wil dat dan ook graag weten. Indien test negatief/ongesteld worden dan worden er meteen ovu testen ingeslagen haha

19 dagen geleden? Hoe hou je jezelf in bedwang om niet te testen! Heb je al eerder getest? Sorry ben niet van iedereen op de hoogte haha. 

Goedemorgen meiden ik wil even iets met jullie delen. Een vriendin van mij heeft pcos en gaat daardoor regelmatig naar het ziekenhuis voor een echo om naar de eitjes te kijken of ze gegroeid zijn en of er 1 gesprongen is. Zij had positieve ovulatie testen gehad, maar geen eisprong te zien! De arts had gezegd: die testen meten alleen de aanwezigheid van hormoon (weet even niet meer hoe het heet) en geeft dus geen garantie van een eisprong. Zonde van je geld???

Ik weet dat ze dat zeggen maar hoe kan het dan dat ik tot drie keer toe zwanger bent geraakt dmv ovulatie testen ?
daarvoor bleven wij ook maar proberen na een jaar dipstick’s gebruikt en hoppa gelijk 14 dagen positieve zwangerschapstest ... dus meiden bij jullie komt het ook goed 

Terug
Bovenaan