NOD september 2018..

Nu slaat de twijfel toch wel weer een beetje toe. Van,orgen had ik echt roze spatting aan mijn wc-papier, maar daarna heeft het niet doorgezet. In mijn maandverband zag ik een heel klein donker vlekje zitten, maar verder niet. Net nog naar het toilet geweest en wel een beetje kleurverschil op mijn wc-papier, maar geen roze/rood. 
Ik voel me de hele dag al niet lekker, misschien heeft een aanstaand griepje er iets mee te maken.
Of zou het nog een innesteling kunnen zijn? Ik heb ongeveer twee weken geleden op zaterdag mijn eisprong gehad, denk ik. 
 
Goedemorgen, test is ietsie donkerder maar niet veel?
ik ga vanmiddag naar de Kruidvat had nu een sensidipstick kan wel midden op de dag testen kijken of dat wel effect geeft.. 2 uur niks drinken en niet plassen toch.
hoop op een wat donkerder streepje kan ik hem aan Mn vriend voor zn verjaardag geven vandaag 
ik had vorige week donderdag week na mn ovu bloed verloren niet bruin niet knal rood zou dat miss toch de innesteling zijn geweest..
nou ik durf nog nergens op te hopen haal paar testen kan ik even iedere dag testen
 
Avb89 wat spannend zeg! Heb je ze naast elkaar gelegd? Dan zie je meestal het verschil goed! Ik ga je toch feliciteren, want je hebt dus gewoon HCG in je lichaam.
 
en geen idee, zo raar al die Chinese tekens! 
 
Terug
Bovenaan