NOD september 2018..

@CLB; ik heb ook goede ervaringen met de kruidvat (of trekpleister) 2voor5.
Ik heb op dezelfde dag getest met de Action Early en de Kruidvat 2v5, Action Early was negatief maar de kruidvat 2v5 positief.
 
@FelineA Gefeliciteerd! Geniet ervan!
@Avb89 Ik duim voor je dat de streep morgen duidelijker is. Sterkte met de dag doorkomen, maar alvast voorzichtig gefeliciteerd.
@Sjamee echt balen. Wat naar ook dat je gelijk weer zo lang moet wachten. 
 
Jammer mttm.. dat wordt wel een lekker wijntje van het weekend dan! Klopt wel wat je zegt van die symptomen, die van ongesteld en zwanger zijn op veel vlakken gewoon hetzelfde. Ik heb maandag een afspraak staan voor een fertiliteitsmassage ben benieuwd en daarna acupunctuur. Als dat de gouden tip is laat ik het weten!
 
Foto plaatsen.  
Google op Mupload. Klik op de link
Upload daar een foto en kies de bovenste link
Kopieer hem en ga dan hier naar het icoontje om te plakken. Klik op verzenden. 
(Ik kopieer deze tekst even, heb het al 100x hier neergezet ??) grapje hoor, zijn zoveel nieuwe, dan ga je geen 90 pagina's teruglezen ?
 
 
Hi Allemaal!! 

Tijdje hier niet geweest! druk gehad, lekker weekje vrij gehad omdan terug te komen op het werk en er achter te komen dat de collega's die je gevraagd hebt om je werk over te nemen niks hebben gedaan, dus kon fijn een week werk gaan bij werken :| none the less. opnieuw toe aan vakantie dus! 

we zijn trouwens nog steeds aan het proberen, zit deze week in de vruchtbare periode. dus moeten nog even klussen!!  

Het is te veel om allemaal terug te lezen. Voor de dames die zwanger zijn gefeliciteerd! 
@Lauraaa enne? is het raak? @superjuffie, heeft de menstruatie toch doorgezet? 

Ben deze week een nieuwe uitdaging aan gegaan en begonnen met Kroatische lessen. Lijkt me superleuk om de kinderen tweetalig op te voeden en om eindelijk met de oma van me vriend te kunnen praten. 
 
Dank jullie voor de steun
jaa idd echt een zenuwslopende dag dwaallichtje.
ik test morgen ochtend weer heb alleen geen tijd om naar de Kruidvat te gaan heb een sensi dipstick test gister ook.
vandaag NOD geen symptomen nog maar vorige maand ook ineens menstruatie zonder iets te voelen..
 

Dit is de test schaam me echt als jullie het niet zien? miss ben ik echt te geobsedeerd 
 
Jawel, ik zie het hele vage streepje! Is dit met ochtend urine? En binnen de afleestijd? En van vandaag of van gisteren? 
 
Omg echt! Woow moet gwn janken Haha vreselijk ben zo enorm zenuwachtig ineens pff bijna 1,5 jaar bezig wel 
het is eerste urine van woensdag ja binnen 9 min.
 
Terug
Bovenaan