NOD september 2018..

@Bloempjeee; ik was 6.6 weken zwanger toen het mis ging. 
Ondanks dat t is mis gegaan denk ik nog wel eens "Nu zou ik zover zijn..". Zal in februari ook nog wel even een bittere pil zijn (was dan uitgerekend)
Gelukkig kunnen mijn man en ik goed praten over het verlies. Ook aan vrienden hebben we veel (gehad).
Maar we kijken vooral positief vooruit en wachten af tot het volgende wondertje zich meldt. 
 
@KBtje wauw dat zou een geweldig cadeau zijn! Ik ga voor je duimen. ?
@Yvonne.. poeh heftig hoor en ik kan mij voorstellen dat het in februari pittig wordt. Wat fijn dat je er met je omgeving zo goed over kan praten. Ik hoop dat er snel een nieuw wondertje in jouw buik mag groeien! ?
 
Ik meld me ook aan voor september. NOD is 14 september.
Even een klein zeikmomentje. Vriendin van mij heeft net laten weten zwanger te zijn van de 2e en de eerste is nog niet eens 1 jaar oud. Ik ben super blij voor ze, maar het steekt toch ook wel een beetje dat het bij ons niet zo snel gaat. Op zich mag ik nog niet zeuren want ik zit pas in de 4e ronde, maar wilde toch even mijn ei kwijt.
 
@yvonne: wat heftig!? lijkt me echt hopelijk kun je de draad weer gewoon oppakken om positief door te blijven gaan en dat het binnekort voor jou raak mag zijn!
@bloempje: idd zou een top cadeau zijn.. ik ben nu ongesteld en heb even een down momentje.. daarna met vol goede moed op naar ronde 5.. 
@vlindertje: mag best klagen hoor, heel begrijpelijk.. je gunt het iedereen, maar jezelf nog het meest! Hopelijk voor jou deze rond ook raak! Ik heb als het goed is de 13e m’n nod, liever niet natuurlijk ? we lopen dan wel gelijk!
 
Mijn eerste berichtje. Eind mei gestopt met de pil. Ben vandaag weer ongesteld geworden, op naar ronde 4. 
Ik heb veel last van het ‘ontpillen’. Opgeblazen buik, gevoelige borsten, veel krampen, meer zin en de emoties nemen regelmatig de vrije loop. Cyclus is 26 -32 en 29 dagen geweest. 
Alle ovulatie testen die ik gedaan heb waren negatief, niet eens een licht streepje. Het is voor mij dan ook onduidelijk of ik überhaupt wel ovuleer. 
Probeer er niet heel veel mee bezig te zijn, maar dat is met de klachten lastig. Het is ‘fijn’ om te lezen dat ik dit alleen heb. 
Mijn NOD is 16 september (uitgaande van 29 dagen cyclus)  
 
Voor ons ronde 9, vandaag eigenlijk menstruatie dag! Maar blijft voor alsnog uit!
Vanmorgen een test met een heeeel vaag licht streepje, durf het bijna niet te geloven! 
Morgen denk ik nog eens testen!
 
Terug
Bovenaan