NOD september 2018..

Volgens mij gisteren mij eisprong gehad. Had gisteren ronmelende pijn in onderbuik. 
De sensitest gaf een mooi lijn aan. Dag er voor gisteren gezellig geklust.  Nu maar hopen dat ie bevrucht wordt.? .Mag wel een keer maar ronde 10?
Rond de 16e verwacht ik mijn NOD. 
Fingers  crosst ?

Gefeli AnAnnie!!  You go girl
Hier gisteravond en vanmorgen dan toch eindelijk de :) op de ovulatietest. Gisteren een romantische avond gehad, hopelijk vanavond ook nog. En zo niet dan niet. Ik ben een beetje klaar met dat 'moeten'. Nog 11 dagen geduld, en dan weten we meer ;-)

AnAnnie gefeliciteerd! Spannend hoor, zo'n eerste succesverhaal haha. Ik zou gewoon de vk bellen en de ha dat je positief hebt getest en al contact hebt met de vk.
Beautygirl whaa spannend! Stoer hoor, nog een dag wachten! Ik weet niet of ik het zou kunnen.
Hier sinds gisteren ook echt misselijk, vanmorgen van een vleugje lucht vd ham bijna over mn nek. Koppijn blijft, steekjes onderij mn buik, maagzuur, sinds vannacht gevoelige tepels. En dan duurt nod nog 10/11 dagen ?
Van manlief mag ik er niks van denken en moet ik 'gewoon' rustig afwachten. Mannen ? ik probeer nu maar te denken dat t niks is. Kijken hoe goed ik mezelf voor de gek kan houden haha

@Beerinnetje,

Ik heb ook de gevoelige tepels in middels, direct van af me ovulatie eventuele bevruchtng (24/25 aug) al pijn en steekjes in de buik plus heel erg vermoeid. Hoofdpijn hier en daar. Geen misselijkheid nog. overigens heb ik deze klachten normaal nooit tijdens de ov ulatie. 

Bij ons is het andersom, mijn vriend roept de hele tijd dati kzwanger ben en ik probeer hem een beetje in te drukken van. denk het niet laten we nou eerst maar afwachten. NOD 8/9 sep. 

@anannie gefeliciteerd!! Gewoon verloskundige bellen. Geniet ervan.
Ik merk nog niks na de ovu van klachten. Nod ook pas de 13e dus een evt innesteling moet ook nog komen. Voorgaande zwangerschappen had ik tot een week of 6 ook geen klachten dus wellicht merk ik voor de 13e wel niks.
Succes morgen beautygirl

AnAnnie: GEFELICITEERD. Is dat de 1ste deze septembermaand ? Echt heel veel geluk gewenst.
Beautygirl: I can feel you girl. Geduld! En duimen...
Hier morgen NOD! S P A N N E N D !

anannie gefeliciteerd!!
Hier gisteravond nog geprobeerd gezellig te maken, maar mijn vriend had iets te veel last van de prestatiedruk ? dus dat is hem niet geworden. Gelukkig de avond van de positieve ovu test wel gelukt en 3 dagen ervoor ook nog. Dus nu maar weer afwachten.  Mocht het deze ronde niet gelukt zijn dan gaan we naar de huisarts. Heb even geteld, maar dan heb ik ook nog maar 1 kans op zwangerschap voordat al de daadwerkelijk een jaar bezig zijn met die lange cyclussen.

Terug
Bovenaan