NOD september 2018..

Mijn oortjes klapperen helemaal van die studies over ovulatie testen en toestanden.. wel heel intresant. Dus voor het geval dat ben ik weer iets wijzer. Wat ik tot nu toe heb gedaan. 

Een uur jaar geleden mijn nuva ring eruit gehaald en niet meer gebruikt. Toen nauwkeurig bij gehouden in de app mijn kalenderen wanneer ongesteld. En wat ik voelde. Maar mee voor mij zelf. Wij hadden toen nog geen kinder wens. Maar ik ben nu 32 en wist wel als die eraan komt is het snel en wil ik een goed beeld hebben. En niet vol met hormonen toestanden zitten. Maar goed had dus wel een goed beeld. 

Van NOD tot nu toe is het nog duimen. Ben nog niet ongesteld en heb ook jiet echt de symptomen dat het gaat komen heb wel besloten dat ik dinsdag pas ga testen. Gewoon voor de zekerheid.. ? maar weet niet of. Ik dit vol ga houden hoor. 

Nadat vrijdag de test negatief was gaf ik de hoop op een zwangerschap deze maand een beetje op, ook 'kwaaltjes' die ik had namen af. Merk dat ik er nu minder op gefocust ben maar dat de kwaaltjes er nog wel zijn. Ook zei mijn man net dat ik nog best wel veel moe en misselijk ben en dat ook mijn borsten wat groter zijn dan anders, zeurderige hoofdpijn heb, rugpijn, ook dat ik gekke dingen eet, mijn smaak is de laatste 2 dagen enorm veranderd, eet heel veel komkommer, terwijl ik dat normaal alleen door Sla at, maar dan niet te veel omdat ik het altijd te waterig vond, nu vind ik het heerlijk! 
Ergens is m'n hoop wel weg dat het is gelukt deze maand, maar mijn man zegt dat we donderdag weer gaan testen als ik dan nog niet ongesteld ben (dinsdag is m'n nod) 

@taartjuh denk dat vrijdag de test ook gewoon echt te vroeg is geweest met nod op dinsdag en dat het dus zeker wel kan dat je zwanger bent en dat donderdag uit een test blijkt. Succes met wachten

@taartjuh ik denk eerder te vroeg getest. Je zou de eerste niet zijn die pas na de NOD een positieve test in handen heeft. Succes van de week met testen!

Spannend taartjuh.. dat wachten is altijd zo erg..

Gister middag had ik een positieve knal ovulatie test ? en gistern avond dus sex gehad. Moet ik vandaag weer een test doen? Wou t vanavond sowieso gezellig maken dus of zon test dan nut heeft..
Rond de 16e moet ik ongesteld worden. We zullen zien..

Terug
Bovenaan