NOD september 2018..

@KelTessa ik heb -denk ik- vorige cyclus (om te ontpillen) wel na aantal dagen eisprong en paar dagen later innesteling gevoeld. Daarna waren de enige klachten die ik had een wat opgeblazen gevoel en een klein beetje maagzuur. Nu heb ik echt meer klachten, terwijl ik vorige maand nog dacht: zou het dan toch? En nu met snelle (denk ik) eisprong en innesteling juist denk dat het eigenlijk niet kan. 
Net aan mn man gevraagd wat hij er nou echt van denkt, het is nogal een binnenvetter. Hij gaf aan toch wel erg benieuwd te zijn, maar wil niet speculeren/hopen om teleurstellig te voorkomen. Dat snap ik heel goed, dus doe mn best om dat stukje nuchterheid erin te houden, zeker met vroege sprong/nesteling. Wil ook niet gokken op vroege test omdat k denk dan of teleurgesteld te worden of dat t alsnog eindigd in menstruatie. Laat geduld nou net niet een eigenschap zijn van mij waar ik veel van heb...

joena hier is dat ook zo. Mijn vriend was er vorige keer ook echt van overtuigd dat ik zwanger was, en toen was het weer niet zo. Hij was toen voor het eerst ook echt teleurgesteld.  Eigenlijk wil hij dus ook niet weten wanneer mijn ovulatie is omdat hij dan teveel gaat nadenken dat hij nu moet presteren, maar hij vraagt er vervolgens wel weer naar? Hij vindt het dan ook nogal lastig om het een beetje spannend en leuk te houden ipv te plannen.  Ik kan dat wat makkelijker.

@joena: ik moet wel echt op mijn handen zitten om niet te testen ??. Maar bij Onze eerste zwangerschap testen ik 2 dagen overtijd ook pas licht positief. Weet dus dat het weinig zin heeft ?. Wel wat kwaaltjes moe en soms misselijk (tot ik wat eet). Rond de innesteling spotting en veel hoofdpijn gehad. Maar dat is weer over. 

Lieve meiden... op :22 augustus had ik rond 00:00 / 03:00 snachts mijn eisprong. 

Wanneer is dan mijn nod? Wanneer zou ik mijn menstruatie krijgen? Is dat dan woensdag laat of donderdag? 

@teddie ik denk persoonlijk niet dat dat met het uur te plannen is. Ik zou rekening houden met donderdag dan zit je altijd goed

Hoi meiden!
7 september is mijn NOD. Ik heb nou sinds het weekend enorme last van rugpijn onder in mijn rug en wat steekjes in mijn zij aan beide kanten ter hoogte van mijn heup.... Heb al wat langer last van duizelingen met vlagen een beetje misselijk en veel hoofdpijn.. Hebben jullie ervaring met die rugpijn/pijn in zij?
Ga zaterdag testen.. Ben zo benieuwd!
Liefs!

Hmmm, 
Ik weet dat het eigenlijk nog te vroeg is om er al van uit te gaan, maar ik denk (ben het bijna zeker) dat het weer niets is... 
Ik heb weer het gevoel dat ik ongesteld moet worden (had ik vorige week ook al heel de week, maar was dan dag of 2 over) vandaag dus weer het gevoel van.
Op dat gebied herken ik de "symptomen" redelijk goed en ook, ook al klinkt dit heel raar, een paar dagen  ervoor kan ik heel gemakkelijk naar het toilet gaan (terwijl het anders een beetje moeilijker gaat) sorry voor de details... mijn bekken doet ook pijn en laag in mijn buik, dusja...
Dus zullen we al maar niet meer hopen op... ?

Terug
Bovenaan