Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ananas, Dankje! Dat is inderdaad precies waar ik mee zit. Dit is ronde 4 en wat als het echt nog langer duurt? Dan wordt dat echt een mission impossible.
Ik kijk vanavond dan meer hoe ik mij voel!
Dag 26 en nog steeds geen bruinverlies.. Morgenochtend toch nog een test doen. Zit dan 1 dag voor NOD. Daarna op vakantie, morgen rond deze tijd in Portugal.
Hopen dus dat ik morgenochtend positief test...
citrus dacht me eisprong gevonden te hebben vorige week.. maar dat zal dan wel niet want ben net ongesteld geworden.
Dus nu weer 2 maanden afwachten op de volgende nod
Altijd van die lange cyclussen Tomaat? Of ben je toevallig nog niet zo heel erg lang gestopt met de pil? Als je dit al heel lang hebt zou ik eens naar de huisarts gaan.
catlover ik gebruik ook de flo app
tomaat ik dacht dat ik het al zwaar had met 41 dagen? wat een mega lange cyclus zeg!
ste van harte gefeliciteerd!
Ik zit op het wachtbankje en het duurt me allemaal echt te lang hoor. Ik merk ook dat ik echt van die depri dipjes heb. Soms heel even en soms de hele dag. Zoals vandaag. Ik voel van alles in mijn lijf maar ik durf niet meer te hopen en daarbij lijkt het me sterk dat ik nu al iets voel want daarvoor is het nog te vroeg. Het helpt ook niet echt dat ik deze en volgende week grotendeels thuis zit omdat ik even geen werk heb. Soms voel ik me dan echt een beetje een mislukking?
Ah nee Tomaat! Wat balen! Maar ik las terug dat je pas 2 maanden van ook af ben. Daar zelf geen ervaring mee maar hoor hier van alles over ontpillen, wellicht kan iemand hier je daar wat info over geven en of het daarmee te maken kan hebben. Nu iig 46 dagen ipv 53! Dat is al een win. Succes!!