NOD september 2018..

nou citrus, je bent lekker bezig haha. Dat eitje staat op springen! Ben benieuwd of je morgen al een eerste temp stijging gaat zien. 
Ik ben voor t eerst echt meeeeeeeeeega ongeduldig op t wachtbankje. Voorheen echt wel nieuwsgierig en zat ik allemaal symptomen te zoeken. Symptomen zoek ik niet meer, we zien het allemaal wel. Maar de tijd kruipt echt voorbij, niet normaal! Misschien moet ik het maar eens wat drukker krijgen op mijn werk haha, ben ik niet zo afgeleid telkens.
nog 1 weekje geduld...

Ja anders ik wel! Al hoop ik niet dat ik teleurgesteld ben als hij nog laag is. Dat kan toch ook? Als ik nu een knaltest nog heb dan kan hij vanabond of morgen springen? Dan pas zondag een stijging.
We gaan het zien. Als het goed is zitten er een paar zwemmers op de wacht...wat een  gek idee eigenlijk he?! Wat gebeurd er met al die andere 39miljoen 999duizend 999? Whaha. Komen ze allemaal weer via dezelfde uitgang? Dan snap ik dat extra afscheiding wel...niks zwangerschapssymtoom. ??. 
Ja hopelijk krijg je het druk! Hier ook al moet ik zeggen dat het geen kruipen meer is, maar joggend ;)  kinderen zijn deze week weer naar school dus weer lekker druk in de weer gelukkig. 

ananasss citrus ben 1 juni gestopt dus denk dat ik ondertussen wel ben ontpilt.. gelukkig worden ze streeds korter. Als dit volgende ronde weer zo is toch maar naar de ha gaan denk.. 

HMmm tomaat. Ik denk dat het wel nog 'ontpillen' is. Je hebt pas 2 cyclussen gehad. Lange, maar ze worden korter. Genoeg dames die 3-6 maanden moeten wachten voor ze de eerste cyclus hebben. Voor zover 'ontpillen' bestaat kun je er geloof ik wel 6 maanden voor uittrekken... maar misschien is t na deze cyclus niet meer van toepassing haha

Vanmorgen opgestaan met lichte krampen, duizelig en misselijk. Narmate de dag ging de misselijkheid over, wel flinke hoofdpijn gehad. Op dit moment ook misselijk. NOD is pas de 16e. Lijkt me sterk dat deze klachten eventueel bij zwanger zijn horen op dit moment bij mij.. 
Hoop natuurlijk wel dat het raak is maar lichaam kan je erg voor de gek houden of jezelf voor de gek houden.
Ik zal het wel op een "ik voel me gewoon niet fit, misschien griep gevoel dag" ?

Terug
Bovenaan