NOD september 2018..

Ik heb hoogstwaarschijnlijk woensdag 12 september mijn NOD. Ik voel van alles, maar ik ben goed in staat om mijzelf voor de gek te houden, geen idee dus of ik zwanger ben. Testen gaat nog niet. 
Nu heb ik vanavond een etentje, en normaal gesproken zou ik daar graag een drankje bij drinken (niet te gek, gewoon 1 hoogstens 2 glaasjes). Nu twijfel ik, wat als ik wel zwanger ben? Wat zouden jullie doen? 

Ananass ik hoop voor jou dat je ook een positieve test mag hebben! Ik duim heel hard mee. En met de andere dames ook natuurlijk!!! Het is dat wachten he!!! 
Het is mss een domme vraag, maar wat doe ik nu eerst? Help!!

CLB, ik zou doen waar jij jezelf goed bij voelt. De eerste maanden dronk ik eigenlijk niet van eisprong tot menstruatie. Ondertussen maar weer mee gestopt, het helpt toch niet haha. Maar ik geloof erin dat er nog geen bloedband is dus het geen kwaad kan om 1 of 2 drankjes te nuttigen. Gewoon niet te veel en te vaak. Maar das mijn mening, gewoon doen wat jij denkt dat verstandig is

@ Ste, in NL zou je nu eerst de verloskundige bellen. Hoe in Belgie, geen idee. En in jouw geval het ziekenhuis om je afspraak af te zeggen! Moet een heerlijk gevoel zijn haha. 

Hi CLB,

Ik denk ook dat 1 a 2 drankjes niet veel kwaad kan, gaat natuurlijk om wijn/bier toch? wordt wat anders als je daar flink gaat zitten zuipen ;) 

Terug
Bovenaan