NOD september 2018..

Jullie zijn allemaal heel lief, danku... 
Mijn  vriend vroeg me of deze testen wel 100%betrouwbaar zijn? We hebben er meerdere negatief gehad. Ik ben 2x 3 dagen overtijd geweest en een paar keer ervoor had ik vroeger dan mijn NOD getest omdat ik toen gewoon te ongeduldig was, maar erna wachtte ik mooi tot NOD. Deze keer weer niet en het  was 1ste keer dat we een positieve hadden. Waarop er stond + 1-2...  
Ik begrijp het niet....

Test nog een keer sté, dan weet je of je je echt zorgen moet maken. Het kan zijn dat de innesteling niet helemaal goed is verlopen en je lichaam dan de zwangerschap direct afbreekt. Je lichaam heeft dan wel een klein beetje hcg aangemaakt en heb je dus positief kunnen testen. Ik heb dit in juli ook zo gehad. Testte op mijn NOD positief, dag erna ook en streepje donkerder, dag daarna streepje zo goed als weg en bloed verlies.. Als je het niet helemaal vertrouwt kun je altijd de verpleegkundige bellen. 
Ik hoop voor je dat het vals alarm is! Sterkte! 

Na een hele ochtend gehuild te hebben en ook wat geslapen (na lang huilen val je uiteindelijk in slaap) weet ik eigenlijk niet goed hoe ik me moet voelen. 
Terwijl ik gistr al bezig was met denken wat ik nu 1st moest doen, een app op gsm om zwangerschap te volgen (intss al gewist), fantaseren met mijn vriend, dolgelukkig zijn omdat het eindelijk positief was en nu... pff... 
Zoals ik al zei, had ik gewoon gewacht tot vandaag, dan had ik niet geweten dat die test pos was, en zou ik er mee kunnen leven dat ik vandaag ongesteld werd, nog maar eens...
Enige positieve is dat ik afspraak die ik vr maandag had afgezegd nog heb kunnen "terugkrijgen"... 

Ik word helemaal gek van die ovulatie testen. Heb vanaf vorige week donderdag bij gehouden. Maar die nergens een dikke streep. Volgens de app had ik gisteren moeten hebben. Zit ondertussen nu op dag 26 en dus al ruim een week aan het testen. 
Wie nog meer een lange cyclus van 38 dagen en op welke dag ongeveer eisprong? 

Terug
Bovenaan