NOD september 2018..

Sjamee, als je vandaag en morgen avond tussen de lakens duikt en hij is maandag pas positief dan heb je toch nog je kans gehad. Is dat een optie? Hopelijk is hij morgen knal! 
MammavanB. Als ik 29dgn aanhoud dan pas 19 september haha. Als ik 2 weken na eisprong aanhoud dan pas 22ste :(   ben zo benieuwd, we hebben er een goed gevoel bij door die duidelijke ovulatietesten. 

Ik heb 2 dagen echt goede positieve testeb gehad, echt 1 knal test en 1 test die ietsje lichter was naar zeker positief.. hopelijk werkt het zn vruchten af!

@sjamee hier ook een lange cyclus en onregelmatig momenteel. Ik had positieve test op dag 27. Omdat het nu zo lastig is om 'm te vinden gebruik ik clear blue want die geeft geen onzekere uitslag. 't is een smiley of geen smiley. Lekker helder. 

Wat vervelend sjamee dat je je eisprong zo moeilijk vind!?? er zijn ook zoveel merken die je kunt gebruiken.. de een zegt dit merk en de ander dat merk.. hopelijk vind je m gauw en kun je er nog gebruik van maken!!

Hier 7/8 dagen na m’n eisprong.. last van m’n buik.. bij m’n baarmoeder en eierstokken voel ik vanalles.. ben opvliegerig en ontzetten moe? moet nog wachten tot donderdag..???

KBtje wat voel je dan? Ik heb soms wel wat krampen maar draaglijk. Maar weet niet hoe baarmoeder of eierstok pijn voel   ?
Spannend hoor !! Donderdag testen. Ik zaterdag of zondag 

Ik gebruik de dipsticks van 2besure. 
Vraagje...heeft het nog zin voor mij om tussen de lakens te gaan vanavond? Gistermiddag en avond een superrr knaltest en ook gebruik gemaakt. Vanmorgen temp stijging van 0.2 en vanabond was de t-lijn lichter dan de c-lijn. Dus in ovutaal = negatief. Wat zouden jullie doen? 

@Citrus,
ik zou het alleen doen als je zin echt zin hebt. Hoe vaker de man klaar komt hoe minder zaadcellen er in het sperma aanwezig zijn. Dus  gezien jullie al 2 keer bezig zijn geweest heeft het niet echt veel zin. 
Om de dag schijnt het beste te zijn. 

Terug
Bovenaan