NOD september 2018..

Wat naar Ste! ? sterkte!
Ik heb morgen m’n NOD maar temperatuur is gezakt en vandaag al bruine afscheiding en ontzettende krampen. Waarschijnlijk dus morgen precies op tijd m’n menstruatie... balen maar was ook wel te mooi om waar te zijn gelijk eerste ronde. Weet nu iig wel beter m’n cyclus, op naar de volgende ronde!
Anderen al getest? 

Hmm dat zijn idd negatieve testen ja. Geen ervaring met lange cyclus, alleen met de ovu testen inmiddels wel. Zelf dacht ik steeds op dag 14/15 eisprong te hebben maar nu dag 18/19. Elke maand dus te vroeg gestopt met vrijen. Anyhoe..uiteindelijk werd hij donker. Wat is je langste cyclus? En misschien heb je een korte L fase? Als ik weer uitga van 29dagen dan zit er maar 10/11 dagen tussen. (Wat vrij spannend wordt ivm kunnen innestelen helaas)  
@ananas. Idd...vanmorgen was mijn temp gestegen met 0.2!! Mijn lichaam werkt mee ,) do far so good. En vanavond ook negatieve ovu test weer. :)  

Cyclus van 38 39 dagen gehad dus hoop dat het morgen nog komt. Mn vriend gaat maandag weer een week met zn leerlingen weg dus zou wat zijn als het maandag positief is.. grr

Echt klote ste.. dikke knuffel voor jou..

Sjamee, en die van de kruidvat? Ik vond die persoonlijk erg fijn en duidelijk..
Citrus, wanneer mag jij testen?
Ik mag volgende week testen. Duur nog wel ff maar toch. Wel erg moe en met vlagen misselijk. Maar ik ben chronisch moe ? we zullen zien..

Ja die wil ik hierna misschien kopen. Maar wil weten of ik te laat of veel te vroeg ben gaan testen. Dus ben benieuwd wie er een lange cyclus heeft en weet wanneer zij haar eisprong ongeveer heeft 

Terug
Bovenaan