NOD september 2018..

@KellTessa dat is dus precies was ik ook dacht, vandaar mijn vraag. Wij klussen sowieso rond mijn eisprong altijd om de dag. 
Ik doe vanavond nog een ovulatietest en als ie dan wel knal is(want de streep is idd ietsje lichter nog) dan gaan we vanavond nog een keer klussen want ik ben bang dat morgenavond anders te laat is.. 

@Laindey,

Me vriend en ik hadden het opgezocht want ik had ooit eens iets gehoord dat zaadcellen lui worden als ze "te oud zijn" Daarop overigens niet echt een antwoord gevonden, wel gevonden dat iedere dag te veel vraagt van het sperma... 

LOl nu weten we dus nog steeds niet of zaadcellen te oud kunnen zijn. 

@KellTessa je bedoelt als de zaadcellen al in mij zitten? XD Lijkt me dat doe dan idd afsterven haha. Ik zal 't straks ook eens opzoeken als ik thuis ben van werk. Want ben nu ook wel heel benieuwd. 

Ik zou morgen doen als hij idd nog iets donkerder kan. Ik dacht ook een knaltest te hebben, volgende dag was hij nog veel donkerder. En als hij nu wel knal is dan heb je je eisprong morgen of overmorgen. Tja...is lastig allemaal he, lukt het anders morgenochtend of middag? Dan neem je de tussenweg. 
Heel veel succes in ieder geval! 
Spannend ananas! Heb je toevallig ook ergens een klein dipje gehad in je Temp? Dat zou dan de innesteling kunnen zijn, daarna gaat hij weer omhoog of verder.  Jij ook succes en beterschap als het toch een griepje is. Xx

[quote quote=10107601]@ Dit ben ik. Miswschien juist wel goed een andere huisarts die heeft er vaak net even een andere kijk op [/quote]
Dit zei mijn vriend idd ook ?

Had gisteren mn laatste test van sensitest maar steeds een heel vaag streepje. Iedereen zei Kruidvat is erg goed. Zal ik dan mn eisprong al hebben gehad ? 
Zit nu op dag 28 en heb een cyclus van 38 39 dagen 

Terug
Bovenaan