NOD september 2018..

Afgelopen avond kon ik echt niet in slaap vallen, zon onrustig gevoel. Toen ik er uit ging kreeg ik echt vlagen van misselijkheid en kokhalzen. Ben zo bang dat ik het mij allemaal maar inbeeld en dat ik verklaringen zoek voor klachten die er helemaal niet zijn.. 
nog twee nachtjes slapen en dan mag ik testen, twijfel heel sterk of ik morgen niet al een vroege test doe. Als die misselijkheid van een zwangerschapstest zou komen, zou ik ook al Hcg in mijn bloed moeten hebben denk ik? 
Mamavanb; dat is inderdaad heel snel, maar wanneer is je ovulatie geweest? 

Morning! 
Ju81. Ik heb goede hoop bij je! En clb ook. Wat spannend zeg! 
Iemand anders nog getest  vanmorgen? 
Mijn temp blijft maar stijgen! Nu 3dpo. Vanaf nu gaat standaard de tijd veel te langzaam ?

Vanochtend weer negatief getest. Ik ga me nu afvragen of ik mijn cyclus helemaal verkeerd heb. Regelmatig is hij (nog) niet. Ik had er hiervoor 1 van 20 en 23 dagen. Nu alweer minimaal 28 dagen.  Ik had toch echt van 26 t/m 28 augustus klachten die je zou toeschrijven aan een stijging in progesteron. Dat zou dan betekenen dat dit na mijn ovulatie is geweest. En mijn temperatuur is all over the place, dus daar kan ik ook geen touw aan vastknopen. Nou ben ik ook pas vanaf dag 16 gaan temperaturen dus ik weet niet echt zeker wat mijn temperatuur is voor ovulatie.
Nu wel weer paar dagen obstipatie, opgeblazen gevoel en lage rugpijn. 
Ik ga proberen zaterdag pas weer te testen, tenzij ik voor die tijd ongesteld wordt natuurlijk. Dus terug op het wachtbankje voor mij. 

Als ik het goed gelezen heb Kun je tussen de 6 en 12 dagen een innesteling voelen/krijgen. Jij dit dan op dag 8? Dan zou het kunnen dat je maagzuur hebt van  een zwangerschap, maar ik durf dat ook niet met zekerheid te zeggen! 

Ik ben me vanmrgen toch misselijk wakker geworden, niet normaal. En mijn temperatuur is nog verder gestegen terwijl hij sinds mn eisprong al 5 dagen stabiel hoog was. (vrijdag NOD, maar vandaag is 'pas' 7 DPO). Maaar.... mijn vriend was gisteren hardstikke ziek haha. Dus ik denk dat ik gewoon hetzelfde virus te pakken heb ;-)

Terug
Bovenaan