NOD september 2018..

@KellTessa in de week voor mijn ovulatie tot een paar dagen erna doet hij zelf niks gelukkig. Mijn libido is inderdaad ook wat lager dan die van hem maar dat komt zo ook wel goed haha. 

Ik ben net terug van mijn afspraak bij de fertiliteitsarts.
Hebben een inwendige echo gedaan en je kon het vruchtzakje heel duidelijk zien. Ze sprak dus ook over een vroege miskraam. Er werd bloed geprikt, om te kijken of het hormoon zal zakken. 
Ik moet dan wachten tot het einde van mijn volgende maandstonden, dan worden mijn eierstokken onderzocht, met vloeistof wordt er dan gekeken of ze doorgankelijk zijn en daarna starten we met ivf...

Ik weet precies niet goed hoe ik me voel. Jullie en mijn vriend hebben ook wel gelijk, beter nu dan nog verder in de zwangerschap.  Maar toch....
Het klinkt mss ook raar als ik zeg, laten we maar snel een maand verder zijn en opnieuw ongesteld. Zijn we al een stap verder ...

@Ste, 

Ik denk dat het er niet minder erg op is als het zo kort was. Volgens mij zijn jullie al een lange tijd bezig. Mijn gevoel zegt dat het dan misschien iets harder aankomt bij je. 

Na 100 artikelen en 200 fora gelezen te hebben waag ik mezelf er ook maar aan. Mag ik me bij jullie toevoegen? Nooit gedacht dat ik dit ooit eens zou gaan doen.

17 september is mijn NOD. En ik heb mezelf de laatste dagen nog nooit zo ellendig gevoelt. Koud, hoofdpijn, buikpijn, misselijk met vlagen. Zou het dan toch? 

Ik maak mezelf helemaal gek en wil het liefst de dagen vooruit duwen!

Ik verlies nog steeds kleine beetjes bloed (amper inlegkruisje nodig). Ik denk helaas wel steeds meer richting beginnende menstruatie. Bij innesteling zou het toch geen 2 dagen moeten duren dat beetje bloedverlies lijkt me.
Uiteraard hoop ik dat het niet doorzet, maar het voelt een beetje tegen beter weten in. 

Ste, dikke knuffel voor je.. leef echt met je mee..
Welkom superjuffie! Word spannend voor je de 17e..

Ju81, als het een heeel klein beetje is.. weet niet.. hopen dat niet doorzet idd. Of voel je aan je lijf dat er een menstruatie aan zit te komen?

Terug
Bovenaan