NOD september 2018..

@mamavanb ik heb geen kramp ofzo wat op beginnende menstruatie lijkt. Wel wat misselijk met vlagen maar ik weet niet of ik dat ook heb bij begin menstruatie (nu pas twee cyclus en voor zwangerschappen zo lang geleden een lette er toen ook veel minder op natuurlijk). Nu voel ik elk steekje e.d.
Het zijn nog steeds druppels maar het wordt niet minder. Kwestie van twee dagen doorkomen nog dan zal het wel duidelijk zijn of dit doorzet of niet.
Tijd gaat me echt te langzaam nu.
Ik probeer maar uit te gaan van beginnende menstruatie dan kan het niet zo erg tegenvallen. 

Ste wat ontzettend rot?? gelukkig hebben jullie meteen een plan opgesteld! Dikke knuffel voor jou!
ju81 zo onzeker allemaal!! Hoop dat het niet doorzet!! En dat je vandeweek positief test!!

dat wachten is zooooo erg?? heb der echt genoeg van?

@KellTessa hoe is het bij jou? Ik heb afgelopen vrijdag getest maar helaas negatief maar menstruatie blijft weg. Heb wel echt heel veel doorzichtige en rekbare afscheiding gehad gister. Leek wel mijn eisprong? Beetje gek.. 
Nu wil ik woensdagochtend nog een poging wagen om te testen als ik nog niet menstrueer..
@Superjufffie welkom!

Ik sluit me ook aan! ( heel graag!!)
morgen mijn nod .. pff altijd zo spannend
voel me eigelijk vanaf de nod al vreemd maar
goed dit is ronde 10 en elke maand heb ik me anders gevoeld..... 

Verschrikkelijk?!!!! Voorall omdat je vanalles leest en je niet gek wil laten maken.. probeer er nooit zoveel mee bezig te zijn maar DE DAG voor nod speur ik altijd heel internet af??

Terug
Bovenaan