NOD september 2018..

@Lauraaaa,
Beetje gefrustreerd hehe. Sinds zaterdag ochtend getest. Alles negatief, maar menstruatie blijft uit. Ook geen verschijnselen dat ie zou moeten komen. Van het weekeinde getets met TEST. Tests, vanochtend met clear blue. Zag 2 streepjes dacht zou het dan echt? Dus gelijk nog 1 gedaan van predicator. Vergeten dat Clear blue een plusje geeft voor zwanger en 1 streepje voor negatief... ??‍♀️
Ik had vanmiddag wel wat druk/pijn links van mijn ruggegraat en pijn/druk op mijn buik nu uitrijkend naar mijn liezen. 
@Sjamee, 
Streepje is lichter ?. Dan heb je je eisprong al gehad of niet? 

En het ergste van het gezoek op internet: ik word er echt niks wijzer van. Dan zoek ik hoelang een innestelingsbloeding duurt 'een paar uur tot een paar dagen' oké lekker nutteloos dus...
@kbtje wel met vlagen misselijk en opgezette buik, maar dat is denk ik ook wel typisch menstruatie, dus... Ik lig ook al een uur in bed.  Denk dat ik morgen ochtend wel weet of deze spotting een menstruatie wordt of niet. 

Sjamee hier snap ik ook niks van. Zou morgen nog eens testen.
ste wat naar. Ze gaan Dus wel meteen door met ivf. 
Dat wachten word ik ook helemaal tureluurs van. Hopelijk is het snel donderdag. Hier ook pijn aan mn borsten en soms wat buikpijn nog. 

Ik heb echt geen pijn aan mijn borsten, ik zou bijna willen dat ik het had! Merk wel verschil met lopen wanneer ik geen bh aan heb maar kan het echt geen pijn noemen.. laten we aub met z’n alle heel snel goed nieuws krijgen! Dan kunnen we een nieuw forum beginnen met alleen maar fijne berichten :)

superjuffie ook herkenbaar hoor! Vorige cyclussen steeds eerder gedaan, tot ik vorige maand 2x een hele lichte 2e streep had.. ik was helemaal blij.. 3e dag was er niks meer, dus ik test nu echt pas op m’n nod! 
Ju81 hoop voor je dat het een innesteling is! Of dat je evt ongesteld word want deze onzekerheid is echt killing!! 

@Ju81,
gelukkig had ik het me vriend nog niet verteld ?
ik was nieuwsgierig of iedere vrouw innestelingsbloed heeft dus was even gaan zoeken. Dat is blijkbaar maar bij 20% van de vrouwen zo... 
Begint je menstruatie normaal met spotting? Ik heb dat zelf namelijk nooit ben gewoon direct de sjaak. Geen rustige aankonding van hallo we komen eraan! Nope... 

Terug
Bovenaan