NOD september 2019

Hier weet ik niet hoe ik me moet voelen. Mijn bloedtest was gisteren maar 15! Dat is wel heel laag op nod of dag na nod.
ik kan bevestigen dan dat de kv testen heeeel gevoelig zijn dan want ik teste dag daarvoor al heeeeel lichtjes. 
Ik heb daarnet nog eens cb digital en kv gedaan. Test loopt wel op. En digital is +
ik begrijp het echt niet. Mijn ovulatie was echt rond 10/9 want ik doe altijd afscheidingonderzoek en op 11/9 was mijn afscheiding alweer wit en brokkelig (sorry) 
of ik had mn eisprong veel later (wat uitzonderlijk zou zijn bij mij) of dit wordt een miskraam..
wat denken jullie?

Ik vind lastig aangezien je geschiedenis hiervoor! Ik zal zeggen aangezien cleurblue wel ziet dat je zwanger bent dat je iig hg in je bloed hebt zitten en zeg ik een gefeliciteerd! 
Hoe ging het de vorige keer met toen de miskraam?

Momoftwoboys: ik zeg toch voorzichtig gefeliciteerd nu ? misschien een late innesteling? Misschien op 2 hcg begonnen als dat om de dag verdubbeld en dan is het overtijd pas net 16 ofzo. Maar dat cb nu ook positief is en Kruidvat oploopt is positief toch? Wanneer mag je weer bloed prikken om te zien of dat mooi oploopt?

Wilkindje; morgenochtend moet ik terug sowieso om te zien hoe het stijgt om eventuele bbz toch uit te sluiten, liever een miskraam dan een bbz... 
Zonnebloem; een miskraam heb ik nog nooit gehad, in februari was het een bbz. Die hebben we laten afkomen met MTX spuiten (lichte chemo), toen testte ik op NOD ook 1-2 + met cb en met KV ook lichte streep en die liepen traag op. Het verschil met toen is dat ik op NOD gewoon mijn maandstonden wel had, vollenbak. Dus ik dacht miskraam. Week erna testen nog steeds 1-2 + met CB dus terug bloedafname en bleek dus nog zwanger te zijn maar hcg liep traag op dus bbz. Ik hoop echttt dat het niet terug BBZ was want daar heb ik echt van afgezien, die rotspuiten. en dan mag je weer 3 maanden niet zwanger worden... Jaja, zo kan het nog lang duren. Als het niet goed zit, aub laat het een miskraam worden dan.. asap!

Hier ook de 3e test positief dus ik mag mij weer bij de zwangeren voegen. Ergens tussen eind mei en begin juni wegens onregelmatige cyclus.

@momoftwoboys wat heftig. Zien er wel erg positief uit de testen dus een voorzichtige gefeliciteerd.

Hallo Dames, ik ben Dani & ben hier voor het eerst. 
Wij zijn gestopt met de anticonseptie & heb nu 1 cyclus gehad van 28 dagen en de cuclys in deze maand loopt voor zo ver op schema ook op 28 dagen. Nu ben ik bezig met ovulatie testen, ik heb afgelopen vrijdag zondag dinsdag en gister geklust, gister overdag voelde ik wat krampen in mijn buik ( dan weet ik dat ik een eisprong heb/krijg ) gister avond had ik een positieve ovulatie test in handen & daarna direct gaan klussen. 

Mijn vraag is, zijn er vrouwen die ervaring hebben. Die ook 5,3, en 1 of de dag zelf voor de ei hebben geklust & wie is hier door direct zwanger geraakt? 
Ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus, dus nog 2 week tot mijn menstruatie moet beginnen. We hooen dat ze natuurlijk weg blijft, heb sinds gister ochten veel eiwittige afscheiding en baarmoeder mond is vrij open. Volgens de app heb ik morgen pas mn ei maar ik geloof dat ik deze vanochtend gehad heb. 
Ik ga vanavond weer een ovu test doen. 
Ik hoor graag jullie ervaringen. Groetjes Dani ☺️ 

hey Dani, Zaadcellen leven ongeveer 4 dagen dus alles kan. Eiwittige afscheiding is een goed teken, dan heb je idd je eisprong.
Maar ik denk dat je beter bent bij NOD oktober 2019 aangezien je volgende NOD pas in oktober zal zijn.
Veel succes met het klussen vanagvond!

Ja Mystery, ons lichaam blijft een Mystery he :D, ik testte ook pas laat deze keer en mijn hcg is maar 15 op NOD! 
hopelijk blijven ze uit en test je alsnog positief een deze dagen. thumbs up!

Terug
Bovenaan