NOD september 2019

Hoi dames, 
Vorig jaar nov bevallen van een meisje... 
Vandaag nod, gister al een licht streepje...
Mijn cyclus is nog steeds in de war en varieert tussen de 26 en 36 dagen. Dus geen idee hoe ver ik evt zou zijn. Ga deze week nog een test doen om te kijken of die echt knalt. 

Hoi dames! 
Ik volg hier al een tijdje, dus ik meld me hier ook even aan. 
Ik neem al meer dan een jaar geen pil meer en ik reken steeds uit wanneer het knuffelen “veilig” is. We willen heel graag een kindje maar hadden besloten nog enkele maanden te wachten. Twee weken geleden maandag voor het laatst geknuffeld, maar deze maand gemerkt dat mijn eisprong er al die donderdag of ten laatste vrijdag was (dag 10 ongeveer) Vriend is uiteraard op de hoogte.
Ik weet niet of 3-4 dagen knuffelen voor de eisprong nog veel kans geeft op een zwangerschap, maar ben alleszins al een week erg moe en last van menstruatiepijn.
Normaal dus morgen, vrijdag of zaterdag NOD. Normaal heb ik voordien 2-3 dagen echt wel last van “spotting”, hetgeen ik nu totaal niet heb :). Ik zit dus mee op het wachtlijstje! 

Vandaag op NOD-dag nog niets. Ik hoop dat het zo blijft. Tot nu toe nog steeds geen zeurend gevoel in de onderbuik. :) Durf wel niet te testen, ben een beetje bang voor ontgoocheld te worden. Vorige keer 5dagen over tijd. Dus nu wacht ik ook tot het weekend om te testen.
Omwille van een zieke collega moet ik morgen mee op bezinning voor 2 dagen. Ik hoop dat ik daar niet alsnog een teleurstelling ga moeten verwerken.
Zonnebloem90 Ik hoor dat veel vrouwen pas een week na NOD positief testen. Dus je weet maar nooit! :)
Ik heb er vorige keer ook enorm van wakker gelegen en nadien was mijn menstruatie ook nog eens extra hevig. Heeft toen 8 dagen geduurd vooraleer ze voorbij was.
PatriesN Super! Een hele dikke proficiat! Een leuke afsluiter voor jullie huwelijksreis ! :) 
Momoftwoboys Misschien kan dit ook aan het merk van test liggen? Mijn zus gebruikte de eerste keer testen van action, maar deze bleven negatief terwijl een cb overduidelijk positief was. 
Hopelijk wordt het streepje donkerder en kan het je toch een beetje geruststellen. Alvast een voorzichtige proficiat. 
Gebruiker10124600 Bij mij is de afbeelding niet zichtbaar.Misschien kan je deze plaatsen via mupload? :) 
Cloewja Al een voorzichtige proficiat! :) Hopelijk snel een knaltest. 
Woetwoet zo spannend! :) Die laatste week op het wachtbankje lijkt vaak wel maanden te duren.. :) 

Liefje Jaaa is allemaal erg vaag. Ik ben nooit lang over tijd. Momenteel nog steeds niks aan de hand. Voel niet echt zwanger maar ook niet echt in de ongesteld fase. Ik heb ook testen van de action.. 
Maar jij ook beetje in hetzelfde schuitje. Raar hè zo opeens. En dan vorige x zo heftig. Ik ben meestal 4 dagen en dan ook gewoon normaal. 
Ik ben alleen te nieuwsgierig. Knap dat je kan wachten. Al weet ik niet of dit veel beter is. Wachten op bloed elke x als je naar de wc gaat is ook niet echt relaxt. 

Momoftwoboys Weet je al meer?

Van harte gefeliciteerd alle 'nieuwe' zwangeren! Vriendin van mij had met de action meteen een knaltest op haar NOD, dus wil ook niet altijd wat zeggen geloof ik wat voor test je hebt.. 
Spannende tijden voor veel vrouwen! Hier is de spanning en het ongeduld toegeslagen. Zit ernstig te twijfelen om morgenochtend te testen, maar ook bang voor een spierwitte test. Weet eigenlijk ook wel dat ik gewoon niet zou moeten testen voor mn NOD.  Zondag NOD bij 29 dagen, maandag bij 30 dagen cyclus. Killing die laatste dagen, echt super knap van de mensen die rustig kunnen afwachten! 

Zonnebloem; nee nog niet. Deze ochtend naar de dokter geweest en ik mag morgenochtend bellen voor het resultaat en vrijdagmorgen heb ik dan mijn tweede afspraak om te zien of het hormoon verdubbelt.. ik heb nog een action test gedaan ook in de voormiddag en die gaf dezelfde tuurstreep als de KV. gewoon afwachten dus maar heb er geen goed gevoel bij. Maar zolang er geen bloed is, is er hoop ?
hopelijk was jouw eisprong later en test je alsnog positief 1 dezer dagen...
gebruiker; ik kan je foto ook niet zien..
liefje; amai jij hebt veel geduld!!

Momoftwoboys en zonnebloem90 Geen idee of ik het ook echt ga kunnen volhouden. :p Vorige maand heb ik uiteindelijk 3 van de 5 dagen dat ik te laat was een test gedaan. :-D Het is vooral bij het opstaan dat ik het uit mijn gedachten probeer te zetten en 's avonds maak ik me wijs dat ik enkel 's morgens kan testen. :)  

Terug
Bovenaan