Vandaag op NOD-dag nog niets. Ik hoop dat het zo blijft. Tot nu toe nog steeds geen zeurend gevoel in de onderbuik.
Durf wel niet te testen, ben een beetje bang voor ontgoocheld te worden. Vorige keer 5dagen over tijd. Dus nu wacht ik ook tot het weekend om te testen.
Omwille van een zieke collega moet ik morgen mee op bezinning voor 2 dagen. Ik hoop dat ik daar niet alsnog een teleurstelling ga moeten verwerken.
Zonnebloem90 Ik hoor dat veel vrouwen pas een week na NOD positief testen. Dus je weet maar nooit!
Ik heb er vorige keer ook enorm van wakker gelegen en nadien was mijn menstruatie ook nog eens extra hevig. Heeft toen 8 dagen geduurd vooraleer ze voorbij was.
PatriesN Super! Een hele dikke proficiat! Een leuke afsluiter voor jullie huwelijksreis !
Momoftwoboys Misschien kan dit ook aan het merk van test liggen? Mijn zus gebruikte de eerste keer testen van action, maar deze bleven negatief terwijl een cb overduidelijk positief was.
Hopelijk wordt het streepje donkerder en kan het je toch een beetje geruststellen. Alvast een voorzichtige proficiat.
Gebruiker10124600 Bij mij is de afbeelding niet zichtbaar.Misschien kan je deze plaatsen via mupload?
Cloewja Al een voorzichtige proficiat!
Hopelijk snel een knaltest.
Woetwoet zo spannend!
Die laatste week op het wachtbankje lijkt vaak wel maanden te duren..