NOD september 2019

Mystery, ik denk dat je echt zwanger ben! Ik heb bij action nog nooit een knaltest gehad dan, maar wel een keer na heel wat uren een lichte streep. 2 dagen later weer een hele lichte streep, dag erna bij kruidvat een test gehaald en ik was echt zwanger.

Mystery , zo ziet mijn test van action er ook uit!
@gebruiker; er is al een topic geopend voor de dames die hun NOD verwachten in oktober, dit bedoel ik niet verkeerd hoor, maar het zal leuker meekletsen zijn en samen op het wachtbankje zitten :D

Mystery: je weet ook zeker aan de hand van ovulatie enzo dat je nod is? Probeer de 2v5 van de Kruidvat eens daar hoor ik ook veel positieve verhalen over ook erg gevoelig. Misschien doen die van de Action het niet voor jou. K heb ook wel eens verhalen gezien van alles negatief en die van clearblue duidelijk positief dus dat kun je over een aantal dagen bijvoorbeeld ook proberen. Ik duim voor je meis dat alles goed is en blijft gaan!

O sorry dat wist ik niet, wellicht hebben ze daar ook wel goedkopere zwangerschapstesten, toch niet alleen die van de Action? ? ik zou niet weten welke, uhm de dipstick variant van sensitest kun je online bestellen? Schijnen ook wel goed te zijn.

Terug
Bovenaan