NOD september 2019

Momoftwoboys Ik duim heel hard mee dat het geen bbz is. En dat deze dagen heel snel voorbij gaan. 
Ik heb nu wel krampen onderin. Nog niks ontdekt maar gok dat het nu niet lang meer duurt. Kak...
Mystery Je hebt wel de jackpot met je testen haha. Hoe kan nou weer bezopen zijn haha. Wanneer probeer je het weer?

Momoftwoboys en zonnebloem90 heel veel sterkte dames ! Zo spijtig dat het doorgezet heeft, maar zoals je zelf al zei had je het gevoel dat het niet juist zat.  Dikke knuffel meiden ! 
Hier tot nu toe nog niets. Ben wel een hele dag op pad dus volt zekerheid wel inlegkruisjes gebruikt. Vanmorgen wou mijn vriend toch dat ik testte voor ik op uitstap vertrok, maar test was nog steeds negatief. In een bepaald licht zag ik wel een streepje, maar kan even goed een indroogstreep zijn. 

Hallo allemaal,

wat een bijzondere verhalen allemaal. Ik heb een onregelmatige cyclus (26 tot 66 dagen) en was daar na 1,5 jaar proberen helemaal klaar mee. We hebben nu onderzoek in het ziekenhuis. Zij hebben aangegeven wanneer mijn eisprong ongeveer is aan de hand van meten. We hebben toen seks gehad en aankomende maandag is het 14 dagen na ovulatie. Je zou denken dat ik dan kan testen maar ik geloof er niks van. Heb al zoveel teleurstellingen gehad en voel ook dit keer helemaal niks. Hoop wel dat mocht ik niet zwanger zijn de ongesteldheid gewoon keurig rond dag 27/28/29 begint. Dan kunnen we weer verder namelijk. 

Groetjes

O mystery nog zo’n gek streepje ? waren ook niet de testen die ik bedoelde dat zijn cassettes met een pipetjes maar toch moeten deze het ook doen. Morgen ochtend misschien nog eens kijken?
momoftwoboys: ik hoop echt voor je dat het geen bbz is ? stiekem hoop ik ook voor je dat het geen echte menstruatie is maar dat je toch gewoon zwanger bent gun het je zo en anders dat deze ronde maar heel snel gaat en je dan wel zwanger bent! 

@Wilkindje. Ook die heb ik. Gisteren negatief.

Vanmorgen KV test en negatief. Of toch een heeeeeeeeeel licht streepje. Ik weer het niet meer. Ik ga als ik nog niet ongesteld ben maandag weer testen ofzo.
Zucht weer wachten........

Mystery Heb je geen foto? Hoop snel duidelijkheid. 
Hier is het vanmorgen dan eindelijk begonnen. Ik had altijd cyclus van 32 dagen. Vorige maand opeens 29 dagen. En vandaag was ook weer de dag van 32 dagen. Dus eigenlijk denk dat alles netjes op tijd was. Denk ik. 
Volgende ronde wil ik eigenlijk niet actief mee doen. Zelfde maand als verjaardag kind 1. Wordt misschien wel een relaxte maand dan. 

Hoi allen, 
Vanochtend getest, ik kon t niet laten, 2 dagen voor nod. Spierwitte test (k2v5), echt geen enkel streepje te bekennen, dus ook ik ga er vanuit dat t deze ronde niet gelukt is.
Groetjes Marr

Terug
Bovenaan