NOD september 2019

Gebruiker10156915 gebruik je ovulatietesten om je eisprong te meten of doe je dit op een andere manier? Want hoe weet je dat je NOD vandaag is? En ik zou wel echt rekenen vanaf het moment wanneer je echt meer dan een inlegkruisje nodig hebt.
Had je verteld dat je probeert om zwanger te worden bij het uitstrijkje maken? En als je huisarts het zo makkelijk wegwuift en je er niet prettig bij voelt zou ik gewoon vragen om een second opinion. Of erop staan dat je een verwijzing naar de gynaecoloog krijgt. 

@Zwindo: yes ik gebruik de dipsticks van Sensitest. In principe is mijn cyclus vrij stabiel, dus als ie zoals de afgelopen jaren is dan zou rondom vandaag mijn NOD zijn. Maar omdat mijn eisprong ook ineens nog later is dan de laatste tijd twijfel ik daar over. Ik ga die berekening in ieder geval eens aanpassen naar het inlegkruisjes moment haha. 
Nee ik had het niet verteld bij het uitstrijkje, dat was de hele tijd mijn plan, maar om een of andere reden heb ik de vraag daar niet gesteld....Binnenkort weer een afspraak bij de dokter, die afspraak is toen al gemaakt op haar verzoek, dus misschien deed ze bij de eerste afspraak een poging om me gerust te stellen, maar wilde ze het toch in de gaten houden...

Hallo,
Ik ga hier ook aansluiten! Mijn nod is 8 Sept en heb een mooie cyclus van 28 dagen. Als het goed is heb ik mijn eisprong Volgend weekend. 
Het is voor ons ronde 8. De vorige ronde had ik er wel erg veel last van als ik zwangere vrouwen zag. Mijn man en ik zijn er zoóóó klaar voor. Voorheen was ik er niet altijd zo mee bezig maar hoe langer het duurt hoe moeilijker ik dat vind. Ik heb mijn man zelfs opdracht gegeven om deze week thuis maar in een losse korte broek zonder ondergoed te lopen ?. (Alles om de zwemmers een handje te helpen zullen we maar zeggen)
Ik hoop voor ons allemaal op een goede maand!!

NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje

Nod 5 sep  Mienmien 37 jaar-  ronde 8 -3de kindje-
NOD 6 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindje
NOD 7 september – Zwindo – 28 jaar – ronde 4 (Sinds miskraam maart) – 1e kindje
–NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje

NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje

Nod 5 sep  Mienmien 37 jaar-  ronde 8 -3de kindje-
NOD 6 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindje
NOD 7 september – Zwindo – 28 jaar – ronde 4 (Sinds miskraam maart) – 1e kindje
–NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje
NOD 8 September - Farru - 29 jaar - 8e ronde - 1e kindje 

Hoi!
ik sluit me deze maand bij jullie aan! Ik heb een mooie regelmatige cyclus van 27 dagen. Afgelopen maand 2 dagen overtijd maar helaas, loos alarm!
dit word ronde 9 voor ons. 26 augustus start mijn cyclus monitoring in bij de gyn. Ben benieuwd wat hier uitkomt. De vorige testen van mij en mijn man waren in orde!
mijn NOD is 12 september.
Duimen voor veel positieve uitslagen deze maand!

@FloortjeB, jammer, geeft toch hoop he die paar dagen overtijd! Mag ik vragen met welke reden je naar de gyn bent verwezen en je al testen hebt gedaan? 
Ik zie trouwens dat ik uit het lijstje verdwenen ben:
NOD 20 september - Gebruiker 10156915 - 35 jaar - 6e ronde - 1e kindje

Vandaag een gender party van mn stiefzus gehad. 
Super leukkk een meisje??
Zo blij voor ze. 
Maar stiekem voel ik wel een lichte jaloezie.  Ik gun het ze echt hoor maar ik zou zelf ook zo graag weer willen en hoop zo dat het weer snel raak 
Hebben jullie dat gevoel ook weleens gehad? 

Terug
Bovenaan